;
coinex

آیا مایکروسافت لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال به همراه سرفیس پرو ۴، در ماه اکتبر رونمایی می شوند؟

مایکروسافت لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال. مایکروسافت در نظر دارد که علاوه بر این دو گوشی لومیا، از تبلت سرفیس پرو ۴ هم  که پشت بند موفقیت زیاد تبلت سرفیس پرو ۳ آمد، رونمایی کند.

آیا مدتهاست که برای گوشی پرچمدار بعدی لومیا انتظار می کشید؟ اگر چنین است باید بگوییم که روز دوشنبه، ۱۹ اکتبر را در تقویم خود علامت بزنید. یک شایعه ی جدید، که روز یکشنبه منتشر شده نشان می دهد که این تاریخ، زمان رونمایی از گوشی های مایکروسافت لومیا ۹۴۰ (Microsoft Lumia 940) و مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس ال (Microsoft Lumia 940 XL) می باشد. حدس و گمان هایی هم مبنی بر اینکه این رویداد در نیویورک برگزار می شود، وجود دارد.

مایکروسافت در نظر دارد که علاوه بر این دو گوشی لومیا، از تبلت سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) هم  که پشت بند موفقیت زیاد تبلت سرفیس پرو ۳ (Surface Pro 3) آمد، رونمایی کند. انتظار می رود که Microsoft Band 2 هم معرفی گردد.

درست همین چند روز پیش ما خبرهایی را مبنی بر برگزاری این رویداد در ماه اکتبر شنیدیم. در حال حاضر، ما تنها یک زمان احتمالی و یک تغییر احتمالی در شماره مدل این گوشی ها داریم. ما شایعات مختلفی را در این باره که آیا این دو گوشی جدید لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال می باشند و یا لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال، شنیده ایم. این گزارش اخیر نشان می دهد که این اشاراتی بر شماره های مدل سابق دارد.

انتظار می رود که مایکروسافت لومیا ۹۴۰ ایکس ال، صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با وضوح کواد اچ دی و ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی داشته باشد. این گوشی از یک تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ با پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ بهره می برد. ۳ گیگا بایت رم به همراه ۳۲ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقا دارد. یک دوربین ۲۰ مگا پیکسلی PureView زینت بخش پشت این گوشی و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی برای استفاده های سلفی در جلوی این گوشی قرار دارد. یک اسکنر عنبیه به همراه یک پورت یو اس بی نوع C روی بورد این گوشی می باشد و یک قلم هم به همراه دارد.

مشخصات گوشی مایکروسافت لومیا ۹۴۰ هم نزدیک به همین مشخصات لومیا ۹۴۰ ایکس ال می باشد، اما با صفحه نمایش کمی کوچکتر و به اندازه ی ۵.۲ اینچ و پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۸ که دارای پردازنده ی مرکزی ۶ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ (Adreno 418) می باشد.

ماه گذشته شایعه شده بود که سرفیس پرو ۴ در ماه اکتبر و با طراحی توسط تراشه ی Skylake اینتل و با ویندوز۱۰ از پیش نصب شده، رونمایی می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر