;
coinex

شایعه شده است که ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ شامل نانو سیم کارت خواهد بود

ما پیش از این تیزر تبلیغاتی سامسونگ را در مورد ساعت هوشمند Gear S2، دیده ایم، انتظار می رود 3 سپتامبر(12 شهریور) در برلین رونمایی شود. در حال حاضر می دانیم که این ساعت دارای یک صفحه نمایش گرد می باشد، و با ساخت فلزی همراه خواهد بود.

ما پیش از این در مورد تاریخ عرضه ساعت هوشمند Gear S2، صحبت کرده و گفته بودیم که انتظار می رود 3 سپتامبر (12 شهریور) در برلین رونمایی شود. در حال حاضر می دانیم که این ساعت دارای یک صفحه نمایش گرد می باشد، و با ساخت فلزی همراه خواهد بود.

“همانطور که پیش از این هم گفتیم، Gear S2 از قابی دوّار و قابل چرخش ساخته شده است تا بتوان بین محتوای ساعت پویش و عملیات ساعت را کنترل کرد. این قاب دوار درست همانند دکمه تاج مانندِ اپل واچ عمل کرده و می تواند برای عملکردهایی مشابه به آن ایفای نقش نماید، مثل بزرگ نمایی و کوچک نمایی محتویات و کنترل حرکات خاص در برنامه ها و بازی ها. شایعات موجود می گویند که این ساعت جدید مبتنی بر تایزن دارای پردازنده دو هسته ای اگزینوس ۳۴۷۲، صفحه نمایشی با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل، ۷۶۸ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.”

با توجه به گزارشی از ایتالیا که امروز منتشر شد، Gear S2 با یک درگاه نانو سیم کارت، این امکان را برای دستگاه فراهم می کند، که برای اتصال به یک شبکه تلفن همراه، آماده شود. این به این معنی است که کاربران از طریق این ساعت از مچ دست خود، قادر به تماس گرفتن خواهند بود. همچنین می توان برنامه ها را باز کرد و در وب بدون نیاز به جفت شدن با گوشی هوشمند جست و جو کرد. علاوه بر این، قادر به اتصال Wi-Fi نیز می باشد.

Gear S سامسونگ نیز قابلیت های مشابهی ارائه می دهد و همانند آن دارای یک درگاه سیم کارت و اتصال Wi-Fi خواهد بود. در حالی که هر دوی آنها با سیستم عامل تایزن (Tizen) کار می کنند، انتظار می رود که محدوده قیمت مشابهی داشته باشند (یک شایعه وجود دارد که بر طبق آن Gear S2 به قیمت $ 462 USDخواهد بود)، نمی توان گفت این دو از هر جهت شبیه به هم هستند Gear S دارای یک صفحه نمایش مستطیل شکل وبا طراحی منحنی می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر