;
coinex

منابع، شایعه ی دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را تایید کردند

یکی از خصوصیات گوشی های آیفون 6S و 6S پلاس که اخبار بیشتری راجع به آن فاش شده، دوربین آن می باشد که شنیده ها حاکی از آن است که دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت هر دو گوشی نقش خواهد بست و این می تواند بالاتر از دوربین های 8 مگاپیکسلی که بر روی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس وجود دارد، باشد. آخرین ورژن این شایعات از یک منبع در داخل زنجیره تامین اپل آمده است.

یکی از خصوصیات گوشی های آیفون 6S و 6S پلاس که اخبار بیشتری راجع به آن فاش شده، دوربین آن می باشد که شنیده ها حاکی از آن است که دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت هر دو گوشی نقش خواهد بست و این می تواند بالاتر از دوربین های 8 مگاپیکسلی که بر روی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس وجود دارد، باشد. آخرین ورژن این شایعات از یک منبع در داخل زنجیره تامین اپل آمده است.

این منبع می گوید که اپل پنج لنز را برای مدل های جدید آیفون خود در نظر گرفته است. گفته می شود این اجزا در حجم بالا تولید خواهند شد. با توجه به اینکه گزارش شده است که اپل قصد دارد از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در تاریخ 9 سپتامبر پرده برداری کند خبر خوبی است که این جزء از گوشی، در این مرحله شروع به تولید شده است.

هر لنز شبیه به یک عنصر مستقل است و زمانی که با هم آمیخته شوند به دوربین اجازه خواهند داد تا اطلاعات را در جزییات بیشتری ثبت کند. آنها در واقع از پلاستیک ساخته شده اند و و قیمت هر کدام از آنها 1 دلار می باشد. البته اپل، از لنز ها در برابر کشیده شدن خش، توسط پوشش یک لایه ی شیشه ای محافظت خواهد کرد، اما این لنز دوربین 5 عنصره، در واقع در پشت دوربین قرار دارند. همانند لنز های 6 عنصره که برخی تولید کنندگان گوشی های اندرویدی، در پشت گوشی هایشان قرار می دهند. برای مثال وان پلاس 2، 6 لنز در دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی اش دارد. این موضوع اجازه می دهد تا نور بیشتری برای گرفتن تصاویر واضح تر و شفاف تر به دوربین برسد. همچنین این دوربین ها عکس های بهتری را در شرایط نور کم خواهند گرفت.

برای کاربران آیفون خبر های خوبی وجود دارد. گفته می شود اپل یک دوربین دارای 6 لنز را برای مدل 2016 خود یعنی آیفون 7 در نظر دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر