;
coinex

ویژگی های آیفون 6 اس توسط منبع رسمی چینی تایید شد

ویژگی های آیفون 6 اس توسط منبع رسمی چینی تایید شد

مطابق با یک منبع رسمی چینی، هر دو گوشی جدید اپل یعنی آیفون 6 اس آیفون 6 اس پلاس بین تاریخ 18 تا 25 سپتامبر به چین خواهند رسید. هر چند که با این تاریخ فاصله داریم، اما به نظر می رسد که این تاریخ با زمان معرفی آیفون های جدید همخوانی دارد.

اگر شما خیلی پیگیر فناوری فورس تاچ (Force Touch) هستید، نمایندگان رسمی بزرگترین شرکت دنیا می گوید که هر دو گوشی جدید آیفون این فناوری را خواهند داشت. اما شاید مهم ترین سوالی که مطرح باشد این است که اولین گوشی که این فناوری را با خود به بازار می آورد کدام است. در کنار آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس، ZTE Axon Mini و هوآوی میت اس قرار دارند. طبق گزارشات، این ها گوشی هایی هستند که بین یک تپ کردن معمولی و فشار بیشتر صفحه نمایش تمییز قائل خواهند شد.

این منبع رسمی چینی می گوید که همچنان شنیده هایی راجع به مدل رز طلایی/ صورتی اپل به گوش می رسد، که روز های گذشته عکس هایی از این مدل بر روی اینترنت پخش شد. این منبع همچنین تایید کرد که اپل مقدار رم این گوشی ها را 2 برابر کرده و به 2گیگا بایت رسانده است و دوربین بهتری را بر روی این گوشی ها قرار داده است. ما انتظار داریم تا اپل با یک تغییر ناگهانی در تعداد پیکسل ها، دوربین 8 مگاپیکسلی فعلی را به 12 مگاپیکسل برساند. این منبع همچنین اضافه کرد که هر دو گوشی جدید به تراشه ی A9 اپل مجهز خواهند بود.

اما هنوز اخبار و اطلاعات زیادی وجود دارند که هنوز به بیرون درز نکرده و یا مورد تایید قرار نگرفته اند، برای مثال ما هنوز نمی دانیم آیفون 6 سی 4 اینچی و یا آیپد پرو 12.9 اینچی ماه آینده نمایان خواهند شد یا نه. هر چه به روز عرضه نزدیک می شویم اخبار و شایعات به صورت نمایی افزایش پیدا می کنند. بهتر است نسبت به بررسی و دنبال کردن آخرین اخبار و شایعات مربوط به نسل بعدی آیفون ها خیلی سخت گیر نباشیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر