;
coinex

تصاویر واقعی از HTC Aero ، هنوز هم مانند آیفون 6 به نظر می رسد

پشت این گوشی بسیار شبیه پشت آی فون 6 اپل به نظر می رسد

روز گذشته خبری را در مورد HTC Aero (با نام مستعار HTC A9) منتشر کردیم و میدانیم که مدتی است که شایعاتی حول گوشی هوشمند رده بالای جدید HTC، به گوش می رسد. دیروز اطلاعاتی از سخت افزار این گوشی فاش شد و امروز هم تصویری در فون آرنا دیده شد که در آن قاب پشت HTC Aero (با نام مستعار HTC A9) مشهود بود و جالب اینجا ست که پشت این گوشی بسیار شبیه به پشت آیفون 6 اپل به نظر می رسید، اما بعد مشخص شد این تصویر فتوشاپی و جعلی می باشد. اما در واقع در این تصویر جعلی حقایقی پنهان بود. در واقع تصویری را می بینیم که، توسط کسی فتوشاپ شده است که قصد داشته حقیقت را بیان کند و بگوید Aero چه شکلی است.

تنها راه این است که برای خاتمه داستان و روشن شدن موضوع تصویری منتشر شود. اکنون این جا ما یک عکس واقعی از HTC Aero داریم. با این وجود هنوز هم به نظر می رسد این گوشی بسیار شبیه به آیفون 6 با گوشه های گرد و خطوط آنتن می باشد.

مانند تصویرفتوشاپی، تصویر جدیدتر نیز از سایت Weibo چین برداشته شده است. انتظار می رود Aero (که ما آن را به نام A9 می شناسیم)، با ویژگی هایی نظیر وجود یک صفحه نمایش شیشه ای 5.5 اینچیِ 2.5 بعدیِ منحنی مانند، حافظه رمِ 4 گیگا بایتی و چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک، با نام Helio X20 همراه خواهد بود و همچنین صحبت از یک دوربین جدید و پیشگامانه برای این گوشی است، که به زودی در فصل بعد دیده خواهد شد و می دانیم که در دو رنگ طلایی و خاکستری تیره روانه بازار می شود، همانطور که میبینیم، نسخه رنگ طلایی آن در تصویر مشهود است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر