;
coinex

گوشی Oppo R7 پلاس آنچه که نوت 5 فاقد آن بوده است را دارد

در حال حاضر OPPO برای پر کردن جای خالی این موارد در نوت5، با معرفی مدل R7 پلاس 6 اینچی، با باتری 4100میلی آمپر ساعتی و گزینه وجود در گاه حافظه microSD، قدم در راه گذاشته است.

با وجود اینکه گلکسی نوت، یکی از بهترین گوشی های هوشمند تا به امروز سامسونگ، به دلیل باتری کوچکتر و نداشتن درگاه کارت حافظه microSD عده ای را نا امید کرده است، در حال حاضر OPPO برای پر کردن جای خالی این موارد در نوت 5، با معرفی مدل R7 پلاس 6 اینچی، با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و گزینه وجود در گاه حافظه microSD، قدم در راه گذاشته است.

ساختار بدنه R7 پلاس فلزی و از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم می باشد، که جای یک ماژول دوربین 13 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت در پشت این بدنه تعبیه شده است. در قسمت جلوی آن، صفحه نمایش 6 اینچ AMOLED دارای رزولوشن 1080p و یک منحنی ظریف برای لبه ها، طراحی شده است که Oppo در توصیف این منحنی ها می گوید که برای زیبایی بخشیدن به دستگاه و احساس لامسه بهتر و راحتی در دست گرفتن می باشد.

در حالت استاندارد، شامل 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگا بایتی می باشد و تا 128 گیگابایت از طریق درگاه کارت حافظه microSD ارتقاء می یابد. از این در گاه حافظه microSD می توان به عنوان درگاه نانو سیم کارت هم استفاده کرد، به عبارت دیگر حالت دو سیم کارته هم برای این دستگاه وجود دارد. پردازنده ده هسته ای داخلی R7 پلاس، اسنپدراگون 615 شرکت کوالکوم، می باشد که باید ثابت کند که برای بیشتر مقاصد این دستگاه، کفایت می کند، البته به طور کلی، می توان گفت، کاملا مطابق با استاندارد بالای تعیین شده برای این گوشی به واسطه وجود باتری عظیم و ساخت و ساز رده بالای آن، نمی باشد و گفتنی است، قیمت این گوشی در چین 470 دلار است و طبق گزارشات هم اکنون برای اروپا و امریکا نیز عرضه شده ولی خبری از قیمت آن در این مناطق وجود ندارد.

در حالت استاندارد، شامل 3 گیگا بایت رم و حافظه داخلی 32 گیگا بایتی می باشد و تا 128 گیگا بایت از طریق درگاه کارت حافظه microSD ارتقاء می یابد. از این در گاه حافظه microSD می توان به عنوان درگاه نانو سیم کارت هم استفاده کرد

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر