;
coinex

تیزر سونی تاکید دارد که سری اکسپریا Z5 با یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی خواهد آمد

اوایل امروز، سونی تایید کرد که راه اندازی یک گوشی هوشمند جدید را 2سپتامبر در IFA 2015 در برلین رقم خواهد زد.

در ماه گذشته، سونی اکسپریا Z5 و سونی اکسپریا Z5 کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact) اغلب در مرکزیت اخبار و شایعات بوده اند. پس از اعلام قبلی مبنی بر اینکه هر دو گوشی، هفته آینده، در طول نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی IFA 2015 ، در برلین، رونمایی می شوند، اوایل امروز، سونی تایید کرد که راه اندازی یک گوشی هوشمند جدید را 2 سپتامبر در IFA 2015 در برلین رقم خواهد زد.

بازوی بزرگ بریتانیای سونی به تازگی یک تیزر در توییتر منتشر کرد که طرفداران را دعوت به “آماده شدن برای دریافت یک گوشی هوشمند با فوکوس بیشتر ” می کند. این گوشی هوشمند در تصویر تیزر وجود دارد، اما در واقع ما نمی توانیم طراحی آن را به خوبی ببینیم، به دلیل اینکه تصویر کاملا تار است. این تصویر را در زیر تماشا کنید:

این گوشی هوشمند در تصویر تیزر وجود دارد، اما در واقع ما نمی توانیم طراحی آن را به خوبی ببینیم،
در حال حاضر، در حالی که دلایل حکم می کند که این گوشی پرچمدار بعدی سونی، گوشی مدل سونی Z5 استاندارد می باشد، با این حال اندازه گوشی در ارتباط با دست کاربران باعث می شود به این باور برسیم که این در واقع می تواند گوشی سونی اکسپریا Z5 کامپکت باشد. به دلیل شایعات و اخبار درز شده، انتظار می رود، سونی، هر دو مدل سونی اکسپریا Z5 که 5.5 اینچی است و سونی اکسپریا Z5 کامپکت، که 4.7 اینچی می باشد، را چند روز دیگر در برلین رونمایی کند. این شرکت در آخرین به روز رسانی گوشی های هوشمند خود، دز دوره ی قبلی IFA در پاییز گذشته، سونی اکسپریا Z3 و سونی اکسپریا Z3 کامپکت، را پرده برداری کرد و از این رو می توان انتظار داشت این دو پرچمدار بعدی سونی،Z5 و Z5 کامپکت نیز همزمان رونمایی خواهند شد.

اگر بخواهیم به تصویر تیزر برگردیم، نسبتا واضح است که آینده گوشی های هوشمند اکسپریای سونی با نوعی از سیستم فوکوس خودکار فانتزی خواهد آمد. متاسفانه برای برخی طرفداران، این ویژگی از میان قابلیت های اکسپریا Z5 آینده خیلی هم قابل توجه نیست. به یاد دارید که گوشی میان رده اکسپریا M5 همراه با یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع، می آید و این یک گوشی 400 دلاری است که به عنوان پرچم دار سونی محسوب نمی شود.

امیدواریم، گوشی اکسپریا Z5 یک سنسور جدید (سنسور IMX240 سونی، که سامسونگ در داخل گلکسی Note5 و S6 اج استفاده کرده است) نیز به همراه داشته باشد و همچنین، نرم افزار دوربین را به روز رسانی کرده باشد. در حالیکه فقط کمی بیش از یک هفته به رویداد مطبوعاتی IFA 2015 سونی مانده است، بنا بر این، مدت زمان زیادی طول نمی کشد که تمام جزئیات رسمی سونی را دریابیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر