;
coinex

انتخاب نوتیفیکیشن های سفارشی برای مخاطبین خاص در واتساپ اندروید

بروزرسانی واتساپ برای اندروید. واتساپ، یک بروزسانی برای برنامه های اندروید روی پلی استور منتشر کرده است که به کاربران امکان کنترل بهتر بر روی نوتیفیکیشن هایی که از هر کانتکت به صورت جداگانه می آید را می دهد.

واتساپ، یک بروزسانی برای برنامه های اندروید روی پلی استور منتشر کرده است که قابلیت هایی را به ارمغان می آورد که برای مدتی است که روی نسخه آزمایشی بتا در دسترس بوده اند و به کاربران امکان کنترل بهتر بر روی نوتیفیکیشن هایی که از هر کانتکت به صورت جداگانه دریافت می شود را می دهد.

یکی از این ویژگی ها، توانایی ساکت کردن تماس ها به صورت جداگانه می باشد، در حالی که قبلا شما فقط می توانستید که گروه ها را به حالت بی صدا (mute) در آورید. هم چنین شما در حال حاضر می توانید چت هایی را که خوانده نشده اند را با فشار طولانی مدت بر روی مکالمات در لیست چت علامت بزنید.

یکی از این ویژگی ها توانایی ساکت کردن تماس ها به صورت جداگانه می باشد، در حالی که قبلا شما فقط می توانستید که گروه ها را به حالت میوت در اورید.

هنگامی که یک مکالمه را باز می کنید و روی View Contact تپ می کنید، گزینه های جدیدی را برای سفارشی کردن نوتیفیکیشن ها مشاهده می کنید. تنظیماتی برای هشدار ویبره، چراغ، پاپ آپ و تن صدا وجود دارد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که پیام های افرادی که برای شما مهم هستند را آسانتر ببینید و نیازی به باز کردن قفل گوشی نداشته باشید.

هنگامی که یک مکالمه را باز می کنید و روی View Contact تپ می کنید، گزینه های جدیدی را برای سفارشی کردن نوتیفیکیشن ها مشاهده می کنید. تنظیماتی برای هشدار ویبره، چراغ، پاپ آپ و تن صدا وجود دارد.

همینطور واتساپ برخی شکلک های جدید اضافه کرده است و شما می توانید رنگ های مختلفی را برای پوست این شکلک ها با فشردن طولانی مدت بر روی شکلک ها انتخاب کنید. هم چنین یک گزینه برای کاهش کیفیت صدا و استفاده از داده های کمتر وجود دارد. در نهایت هم می توانید پشتیبانی از دو زبان اردو و بنگالی را روی آن بیابید.

شما می توانید این بروزرسانی را از پلی استور دانلود کنید.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر