;
coinex

برنامه ی Vysor اجازه می دهد تا از طریق کامپیوتر، گوشی اندروید خود را کنترل کنید

برنامه ی Vysor. برنامه ی Vysor اجازه می دهد تا از طریق کامپیوتر گوشی اندروید خود را کنترل کنید

Koushik Dutta این توسعه دهنده ی محبوب، ابزار جدیدی را برای کاربران اندروید توسعه داده است که به آنها اجازه می دهد تا گوشی یا تبلت خود را از طریق کامپیوتر شخصی کنترل کنند. این برنامه به Vyso  ملقب است و بر روی ویندوز، سیستم عامل Mac و کروم بوک کار می کند.

وقتی که Vysor دستگاه شما را شناخت، شما یک پنجره ی شناور بر روی دسکتاپ خود می بینید که آینه ی صفحه نمایش گوشی یا تبلتتان است. بعد از انجام این کار، شما می توانید با استفاده از موس، قفل صفحه نمایشتان را باز کنید. این برنامه علاوه بر اجازه دادن به شما برای کنترل دستگاه اندرویدتان، به کاربران دیگر نیز اجازه می دهد تا کنترل از راه دوری را بر روی دستگاه شما داشته باشند (با اجازه ی خود شما)، البته در صورتی که آنها برنامه ی Vysor را بر روی کروم خود نصب کرده باشند. این به کاربران قابلیت های مشابهی را برای دیدن و کنترل کردن  دستگاه به اشتراک گذاشته ی موجود می دهد. شما می توانید از تاچ پد(پد لمسی)، کیبورد و یا ماوس برای کنترل صفحه نمایشتان استفاده کنید.

Vysor یک ابزار فوق العاده برای توسعه دهندگان است چرا که به آنها توانایی به اشتراک گذاشتن دستگاهشان را با کامپیوتر های دیگر در هر کجای جهان، به سادگی و توسط اشتراک گذاری یک لینک می دهد. این برنامه در حال حاضر به ضورت بتا است و انتظار می رود اشکالاتی را داشته باشد اما رایگان خواهد بود. توسعه دهنده این برنامه گفت: زمانی که این برنامه از حالت بتا خارج شود دیگر رایگان نخواهد بود و برنامه ای پولی خواهد شد.

.

منبع: fonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر