;
coinex

کورتانا برای اندروید شوخ طبعی و هویت به ارمغان می آورد

خبر از آمدن کورتانای انحصاری مایکروسافت به یکی از سیستم عامل های رقیبش، اندروید، بود.

روز گذشته، خبر از آمدن کورتانای انحصاری مایکروسافت به یکی از سیستم عامل های رقیبش، اندروید، بود. فون آرنا، بتای اندرویدی کورتانا را بر روی یک گوشی موتورولا دروید توربو (DROID Turbo) نصب کرده است و اذعان داشته که آمدن این برنامه به اندروید بسیار خوش آیند است. تفاوت بزرگ بین کورتانا و Google Now، زمانی مشخص می شود، که شما از هر دو بخواهید که برایتان جک تعریف کنند، کورتانا با یک جک بی مزه پاسخ می دهد، در حالی که Google Now لینک سایت های مختلف جک را در اختیارتان می گذارد. کورتانا شخصیتی است، که باعث می شود مایل باشید از آن به عنوان دستیار شخصی صدای مجازی خود استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که نسخه ای از کورتانا شما می توانید بر روی اندروید نصب است هنوز در مرحله بتا است، بدیهی است که چندین ویژگی، هنوز، در آن اجرا نمی شود. هنگامی که ارسال یک پیام متنی با استفاده از کورتانا امتحان شد، مجبور به تایپ نام گیرنده و خود پیام بودند. در حالی که با استفاده از Google Now، می توان یک پیام متنی را بدون استفاده از دست با گفتن نام گیرنده و دیکته پیام ارسال کرد.

تصمیم شما در مورد اینکه آیا از کورتانا استفاده کنید یا خیر، به احساس و تعدد استفاده شما از بینگ، بستگی دارد. بدیهی است، که درخواست از کورتانا برای رفتن به موتور جستجو و درخواست برای جستجوی دلخواه، از جمله اقداماتی است که انجام می دهیم. کورتانا برای بتا آندروید از فروشگاه Google Play در دسترس است.

 .

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر