;
coinex

مشخصات نکسوس 5 ال جی فاش شد

مشخصات نکسوس 5 ال جی فاش شد

خصوصیات شایعه شده پیرامون گوشی نکسوس 5 (2015) بر روی سایت Weibo چینی ها فاش شد. این همان وبسایتی است که نمره ی آزمون بنچمارک تعدادی از تراشه های نسل بعدی را منتشر کرده بود. بنا بر اطلاعات فاش شده این گوشی دارای صفحه نمایش با بزرگی 5.2 اینچ و رزولوشن 1440*2560 است که با تراکم پیکسلی 565 ppi کار می کند. تراشه ی مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون 808 می باشد و پردازنده ی 6 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 418 به همراه 3 گیگابایت از نوع LPDDR3، می باشد.

دوربین عقب آن 13 مگاپیکسل است که توسط سنسور IMX 278 سونی ساخته شده است و گفته می شود که عملکرد بهتری نسبت به دوربین گوشی نکسوس هوآوی خواهد داشت. اما هیچ گونه اطلاعاتی راجع به دوربین جلوی آن وجود ندارد. اما در روز های گذشته انتشار عکس سلفی توسط یکی از کارکنان گوگل بر روی اینترنت، نشان از یک دوربین 5 مگاپیکسلی می داد.

تا به حال عکس هایی از نکسوس هوآوی  و نکسوس ال جی بر روی اینترنت منتشر شده است و طبق شنیده ها گوشی های نکسوس در نیمه ی دوم اکتبر پرده برداری خواهند شد و هنوز چند هفته ای تا عرضه ی رسمی این گوشی ها باقی مانده است.

در حالی که هنوز این گوشی ها عرضه نشده اند، اگر شما بخواهید یکی از آن ها را بخرید، کدام یکی را انتخاب می کنید؟ نکسوس هوآوی یا نکسوس ال جی؟

مشخصات نکسوس 5 ال جی فاش شد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر