;
coinex

دلیل اینکه چرا قلم استایلس نوت 5 گیر می کند، از طریق کالبد شکافی یافت شد

9to5Google گلکسی نوت 5 سامسونگ را کالبد شکافی کرده است تا تمام جزئیاتی که در زیر بدنه مهر و موم شده این گوشی نادیده مانده است، را بررسی کند

همه شما حتما تا کنون شنیده اید که نقص بسیار بزرگی در طراحی گلکسی نوت 5 سامسونگ وجود دارد – استفاده از طراحی یک سیستم فشاری (spring-based method) باعث شده است که دیگر از قرار دادن S Pen در جهت معکوس، جلوگیری نشود، در این حالت اگر اشتباهی، قلم به صورت معکوس وارد شود، علاوه بر اینکه به گوشی آسیب می رساند، S Pen در جای خود گیر کرده و یا سیستم فشاریِ آن خراب می شود.
اما چرا این اتفاق می افتد و چه ساز و کاری قلم S Pen را در مکان نگاه می دارد؟ 9to5Google گلکسی نوت 5 سامسونگ را کالبد شکافی کرده است تا تمام جزئیاتی که در زیر بدنه مهر و موم شده این گوشی نادیده مانده است، را بررسی کند. آنچه در آن پیدا شده، یک اهرم می باشد، که وقتی قلم S Pen را در جهت عکس وارد می کنیم، در جای خود محکم می شود.
جابه جا کردن قلم در این موقعیت قطعا کار آسانی نیست. زمانی که شما در تلاشید تا قلم را جدا کنید، اهرم دیگری آن را به سختی در بر گرفته و مانع از جدا کردن آن از درگاه قلم می شود. در این حالت اگر کمی بیشتر فشار وارد کنید به راحتی شکسته می شود. هنگامی که این اهرم ثانویه را تعمیر کنید، باز هم هیچ کدام کار نخواهد کرد. عواقب ناشی از شکستن اهرم کوچکتر، باعث از دست دادن قابلیت تشخیص خودکار S Pen شده و این امر، آن را برای استفاده از ویژگی هایی مانند یادداشت روی صفحه نمایش قفل شده، که سامسونگ در تبلیغات به آن اشاره کرده است، غیر ممکن می سازد (این ویژگی از جالب ترین کارهایی است که S Pen قادر به انجام آن است).

مانی که شما در تلاشید تا قلم را جدا کنید، اهرم دیگری آن را به سختی در بر گرفته است و مانع از جدا کردن آن از درگاه قلم می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر