coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویندوز 10 یا اندروید؟ Archos با گوشی هوشمند جدید خود به شما قدرت انتخاب می دهد

ویندوز 10 یا اندروید؟ Archos با گوشی هوشمند جدید خود به شما قدرت انتخاب می دهد

سال گذشته شرکت سخت افزاری فرانسوی Archos اولین گوشی ویندوز فون خود را عرضه کرد که نام این گوشی 40 Cesium می باشد و قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای داشت. شاید شما هم تصور کنید که قیمت نسبتاً کم آن متناسب با مشخصات گوشی باشد.

امروز Archos، یک گوشی جدید ارزان قیمت را معرفی کرد که هر دو مدل ویندوزی و اندرویدی آن موجود خواهد بود. 50 Cesium با سیستم عامل ویندوز کار می کند و 50e Helium با سیستم عامل اندروید.

هر دو مدل گوشی Archos 50 با قیمت 136 دلار در نوامبر عرضه خواهند شد. هر دوی این گوشی ها، فناوری 4G LTE را پشتیبانی خواهند کرد و سخت افزار بسیار مشابه ای با هم دارند.

این گوشی ها از تراشه ی اسنپدراگون 210 و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 304 استفاده می کنند. گوشی دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی که از طریق حافظه ی جانبی تا 32 گیگا بایت قابل ارتقا می باشد. هر دو گوشی صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280*720 پیکسل دارند. دوربین عقب آنها 8 و دوربین جلو 2 مگاپیکسل خواهد بود. این دو گوشی، دو سیمکارته هستند و طرفیت باتری آنها 2100 میلی آمپر ساعت می باشد.

دقیقاً مشخص نیست که تفاوت سخت افزاری این دو گوشی چه چیزی خواهد بود. اما تفاوتی که این دو گوشی از لحاظ ظاهری و فیزیکی با هم دارند و این تفاوت در عکس مطبوعاتی منتشر شده از دو گوشی مشخص است. در عکس منتشر شده از گوشی مدل ویندوز فون وجود یک دکمه در جلوی گوشی کاملاً به چشم می خورد و عکس منتشر شده از شرکت Archos  از مدل اندروید نشان می دهد که این گوشی فاقد دکمه ی فیزیکی در جلوی گوشی است.

با دقت کردن به جزئیاتی که Archos در مطبوعات منتشر کرد می بینم که این انتشار خالی از اشکال نیست. آن ها در فایل پی دی افی که برای معرفی گوشی های خود منتشر کردند سیستم عامل 50 Cesium را "ویندوز 110" درج کرده بودند.

با دقت کردن به جزئیاتی که Archos در مطبوعات منتشر کرد می بینم که این انتشار خالی از اشکال نیست. آن ها در فایل پی دی افی که برای معرفی گوشی های خود منتشر کردند سیستم عامل 50 Cesium را “ویندوز 110” درج کرده بودند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر