;
coinex

دستیار دیجیتال جدید “M” فیس بوک، مانند سیری، کورتانا یا گوگل نو می باشد، اما وابسته به هوش انسانی است

دستیار دیجیتال مجازی، به نام "Moneypenny"،  توسط فیس بوک

ممکن است به یاد آورید که حدود یکی دو ماه پیش ما در مورد دستیار دیجیتال مجازی، به نام “Moneypenny”، که توسط فیس بوک، در مرحله تست و آزمایش قرار داشت، گزارشی منتشر کردیم. امروز این دستیار مجازی جدید توسط فیسبوک معرفی شد. و در برنامه فیسبوک مسنجر مورد آزمایش قرار گرفت. این برنامه که به نام “فیس بوک M”، خوانده می شود، می تواند هر آنچه را که دستیاران مجازی دیگر انجام می دهند، مانند جمع آوری اطلاعات، و انجام برخی از وظایف، انجام دهد. و همچنین مانند دیگر دستیاران، رایگان می باشد. اما بر خلاف سیری، کورتانا و گوگل نو، یک جزء انسانی نیز برای فیس بوک M، وجود دارد.
علاوه برهوش مصنوعی که چگونگی پاسخ به سوالات و درخواست کمک، را در دستیاران دیگر، کنترل می کند، فیس بوک M  ” تحت نظارت و آموزش ” توسط انسان نیز می باشد. این ویژگی امکاناتی را فراهم می کند تا فیس بوک M برای اعمالی نظیر:خرید، ترتیب برنامه سفر شما، رزرو صندلی در رستوران ها، یا ارسال هدیه برای دوستان و خانواده، دستیار مناسبی برای شما باشد.
دیوید مارکوس، نایب رئیس محصولات پیام فیس بوک، با امیدورای فراوان اذعان داشت: “ما شروع به تصرف و مهیا کردن همه مقاصد، درخواست ها و کارهایی که شما می خواهید انجام دهید، کرده ایم” او اضافه کرد: ” اغلب مقاصد و درخواست ها به خرید منجر می شود، و این فرصتی برای ماست که در طول زمان، به کسب درامد برسیم.”
فیس بوک M با ضربه زدن یک دکمه کوچک در پایین نرم افزار مسنجر فعال می شود، پس از آن شما می توانید برای این دستیار یک پیام در مورد درخواست و یا کار خود، ارسال کنید. فیس بوک M این پیام را می خواند و در صورت لزوم، تعدادی سوال مربوط به در خواست شما، ارسال می کند، تا پیگیری را به نحو احسن انجام دهد. به محض اینکه کار به اتمام رسید به روز رسانی می شود. کارکنان فیس بوک ازM برای تماس با شرکت های کابل برای راه اندازی سرویس و یا لغو خدمات خاص، استفاده کرده اند. بدیهی است، که برای رسیدگی به چیزی چنین درخواستی، نیاز به یک فرد واقعی خواهد بود.
بخش انسانی دستیار M فیسبوک، نیاز به یک سرمایه گذاری مالی بزرگ از فیس بوک، دارد، هزاران نفر از این به اصطلاح “مربیان”، در نهایت مورد نیاز خواهد بود. تنها چیزی که ما باید در مورد آنها بدانیم این است که آنها با فیس بوک، قرارداد می بندند. مسنجر دارای 700 میلیون کاربر، می باشد و اگر M منتشر شود، جالب است که ببینیم، فیس بوک چه تعداد نیروی انسانی برای پوشش بخش انسانی دستیار جدید خود، نیاز خواهد داشت.

Facebook-M-in-action (1)
فیس بوک M با ضربه زدن یک دکمه کوچک در پایین نرم افزار مسنجر فعال می شود، پس از آن شما می توانید برای این دستیار یک پیام در مورد درخواست و یا کار خود، ارسال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر