;
coinex

آپدیت برنامه ی هایک مسنجر

آپدیت برنامه ی هایک مسنجر

هایک مسنجر (Hike Messenger) امروز اعلام کرد عرضه هایک 4.0 بزرگترین آپدیت در تاریخ این شرکت بوده است. نسخه ی 4.0 برنامه ی هایک مسنجر از امروز برای کاربران اندروید و از هفته ی بعد برای کاربران iOS در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، این نرم افزار برای گوشی های مدل پایین و همچنین برای مناطقی که سرعت اینترنت پایین می باشد، بهینه شده است.

این شرکت اعلام کرد که کاربران این نرم افزار ماهانه حدود 20 میلیارد پیام رد وبدل می کنند. این رقم در کمتر از یک سال، دو برابر شده است. در آگوست سال پیش این رقم معادل با 10 میلیارد بود.

از ویژگی های جدید این نرم افزار می توان به طراحی جدید آن به همراه 7 تم جدید برای چت اشاره کرد. این آپدیت جدید، “Sticker Suggestions” را معرفی کرده است که از بین 5000 استیکر موجود در برنامه، استیکر هایی را به شما پیشنهاد می کند. این شرکت همچنین ظرفیت اعضای یک گروه را به 500 نفر افزایش داده است و این گروه ها برای مدیریت، می توانند چند ادمین داشته باشند.

در قسمت دیگری از این آپدیت هایک بخش “News” را پیاده سازی کرده است که این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا اخبار جدید را در قالب 100 کاراکتر دریافت کنند. هایک اعلام کرد که با گذشت 24 ساعت از عرضه آن، بیش از یک میلیون نفر، روزانه از این سرویس استفاده می کنند.

همچنین آپدیت جدید قابلیت انتقال هر فایلی اعم از PDF، Zip و بسیاری دیگر از فرمت ها را تا سقف 100 مگابایت دارد.

در راستای عرضه ی هایک 4، Kavin Bharti مدیر عامل و موسس هایک گفت: “ما به شدت برای آوردن هایک 4 به بازار هیجان زده هستیم، این یک آپدیت بزرگ است و پروسه ی انجام آن 6 ماه طول کشیدو ویژگی های جدید زیادی در این آپدیت اضافه شده است.”

او همچنین افزود که این برنامه باز هم توسعه پیدا خواهد کرد و تا پایان سال، هر ماه قابلیت های جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر