;
coinex

تصاویر جدیدی از مایکروسافت لومیا سیتی من (۹۵۰ ایکس ال) و تاک من (۹۵۰) به نمایش درامد

لومیا Cityman و Talkman.  این دو گوشی هوشمند- که موسوم به Talkman و Cityman می باشند- ممکن است در نهایت لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال، یا لومیا ۹۵۰  و لومیا ۹۵۰ ایکس ال نامگذاری شوند.

بنا به شایعات اخیر، مابکروسافت میزبان یک رویداد خیلی بزرگ در اکتبر خواهد بود و می خواهد از حداقل ۴ دستگاه جدید رونمایی کند. این دستگاه ها عبارتند از: یک تبلت سرفیس ۴ (Surface 4)، یک پوشیدنی Band 2 و دو گوشی هوشمند لومیا (Lumia). این دو گوشی هوشمند – که موسوم به Talkman و Cityman می باشند – ممکن است در نهایت لومیا ۹۴۰ (Lumia 940) و لومیا ۹۴۰ ایکس ال (Lumia 940 XL)، یا لومیا ۹۵۰ (Lumia 950) و لومیا ۹۵۰ ایکس ال (Lumia 950 XL) نامگذاری شوند.

صرفنظر از نام نهایی آنها، هر دو گوشی لومیا، Talkman و Cityman، امروز در چند تصویر لو رفته از جمله دو رندر (که توسط evleaks@ فاش شد) که هر گوشی را از سه زاویه نشان داده است. همچنین یک تصویر هم وجود دارد که بنا به گزارش نشان می دهد که Cityman در زندگی واقعی متصل به چیزی است که ممکن است یک ایستگاه Continuum docking باشد که به کاربران این امکان را می دهد که چیزهایی که روی صفحه نمایش گوشی وجود دارد را بر روی صفحه نمایش PC نمایش دهند.

انتظار می رود لومیا Cityman (با نام مستعار لومیا ۹۴۰ ایکس ال و یا لومیا ۹۵۰ ایکس ال) به یک صفحه نمایش کواد اچ دی ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ مجهز  باشد و از یک پردازشگر ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می گیرد. علاوه بر این، این گوشی ممکن است یک اسکنر عنبیه، دکمه های جانبی آلومینیومی و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری را به نمایش بگذارد.

گوشی لومیا Talkman (با نام مستعار لومیا ۹۴۰ و یا لومیا ۹۵۰) بنا به گزارش دارای صفحه نمایش کواد اچ دی ۵.۲ اینچی و یک پردازنده ی ۶ هسته ای اسنپدراگون می باشد. به نظر می رسد این گوشی جدید دارای بسیاری از ویژگی های متداول از جمله، رم ۳ گیگا بایتی، ۳۲ گیگا بایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی و دوربین عقب ۱۳ مگ پیکسلی PureView می باشد. بدیهی است که این گوشی های هوشمند، ویندوز ۱۰ موبایل (Windows 10 Mobile) را اجرا می کنند.

انتظار می رود لومیا Cityman (با نام مستعار لومیا ۹۴۰ ایکس ال و یا لومیا ۹۵۰ ایکس ال) به یک صفحه نمایش کواد اچ دی ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ مجهز  باشد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر