;
coinex

نتیجه ی بنچمارک باتری وان پلاس 2 عملکرد بدتری را نسبت به مدل قبلی اش نشان می دهد

نتیجه ی بنچمارک باتری وان پلاس 2 عملکرد بد تری نسبت به مدل قبلی اش را نشان می دهد

وان پلاس، استارت آپ فوق العاده ی چینی مدتی پیش، گوشی هوشمند جدید خود یعنی وان پلاس 2 را عرضه کرد.

این گوشی جدید در یک بنچمارک مربوط به عمر باتری مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه ی عجیبی بدست آمد که می تواند در نظر ما راجع به انتخاب این گوشی تاثیر گذار باشد.

این گوشی با وجود باتری بزرگ 3300m Ah خود، عمکرد متوسطی ارائه می دهد. نگه داری باتری این گوشی با توجه به نتایج بدست آمده از بنچمارک انجام شده، زیر 6 ساعت و 40 دقیقه بود که این میزان نگه داری باتری، نه خیلی خوب است و نه بد. اما در مقایسه با باتری کوچکتر 3100 mAh وان پلاس 1 که 8 ساعت و 5 دقیقه عمر باتری آن بود، عملکرد بدتری دارد، هر چند که نسبت به رقبای سرسختش یعنی ال جی G4 (شش ساعت و شش دقیقه) و اپل آیفون 6 پلاس (6 ساعت و 32 دقیقه) هنوز هم عملکردش بهتر می باشد.

یکی دیگر از جنبه های نه چندان خوب باتری گوشی وان پلاس 2 این است که این گوشی از فناوری “شارژ سریع” بی بهره است.

در هر صورت نتیجه ی بدست آمده نسبت به گوشی قبلی وان پلاس خیلی جالب نیست، زیرا وان پلاس 2 نه صفحه نمایش بزگتر و نه رزولوشن بالاتری نسبت به مدل قبلی اش دارد ولی عمر باتری آن نسبت به مدل قبلی اش کمتر است.

با همه ی اوصاف، باز هم مظنون و مقصر اصلی را می توان اسنپدراگون 810 قلمداد کرد که در همه دستگاه هایی که در آزمون معیار سنجی باتری شکست خورده اند، وجود دارد. آیا این احتمال وجود دارد که آخرین و بزرگترین محصول کوالکام هم به خوبی بهینه سازی نشده باشد؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر