;
coinex

ایسر گوشی های هوشمند مقرون به صرفه Acer Liquid Z و Acer Liquid Z410 را در ایالات متحده راه اندازی کرد

با قرارداد دو ساله با اپراتورها در ایالات متحده، شاهد افزایش ظهور گوشی های هوشمند میان رده، هستیم. ایسر، شرکتی است که به عنوان یک تولید کننده گوشی های هوشمند، در خاک ایالات متحده خیلی محبوب نیست، با این حال، در پیِ این تغییر اخیر، به دنبال سرمایه گذاری روی راه اندازی دو گوشی هوشمند جدید مقرون به صرفه، می باشد. در واقع شاهد دو گوشی با نام های Liquid Z و Liquid Z410 از این کمپانی، می باشیم.

گوشی جدید Acer Liquid Z بین این دو گوشی هوشمند جدید، قابلیت بیشتری دارد. مشخصات آن شامل صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، یک چیپ ست مدیاتک و پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگا هرتز، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 2300 میلی آمپر ساعتی، می باشد. از نظر حافظه، در دو دسته جای می گیرد، یکی با 1 گیگا بایت رم و 8 گیگا بایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق microSD) و دیگری دارای 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت فضای ذخیره سازی داخلی می باشد. در بخش نرم افزاری، اندروید 4.4 کیت کت روی این گوشی اجرا می شود که این موضوع کمی ناامید کننده است، خصوصا با وجود اینکه نسخه ی اندروید لالی پاپ تقریبا یک سال است که منتشر شده است.

قیمت این گوشی میان رده، 229 دلار، برای نسخه رم 1 گیگا بایتی با حافظه داخلی 8 گیگا بایت و 249 دلار برای نسخه رم 2 گیگا بایتی با حافظه داخلی 16 گیگابایت، در نظر گرفته شده است. به نظر می آید که، نسخه ای که 249 دلار قیمت دارد، مقرون به صرفه تر باشد، زیرا برنامه ها با رم 2 گیگا بایتی بهتر اجرا می شوند. البته از طرفی اگر واقعا به دنبال گوشی مقرون به صرفه باشید، موتورلا موتو جی که به تازگی عرضه شد، بهترین انتخاب است.

گفتنی است که با وجود مقیاس قیمت، Acer Liquid Z410 نیز یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه، با مشخصات مناسب و معقول ابتدایی می باشد. Liquid Z410 توسط یک چیپ ست مدیا تک و پردازنده چهار هسته ای، با فرکانس 1.3 گیگا هرتز کار می کند و مانند Liquid Z، در دو نسخه 1 گیگا بایت رم و 8 گیگا بایت حافظه داخلی، و یا 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی در دسترس است. این گوشی همچنین از یک دوربین عقب 5 مگا پیکسلی، دوربین جلو 2 مگا پیکسلی و یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد.

Liquid Z410 مانند هم رده قوی ترخود، Liquid Z دارای سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت، می باشد. این گوشی به قیمت 129 دلار برای نسخه ای که 1 گیگا بایت رم دارد و 149 دلار برای نسخه ای که 2 گیگا بایت رم دارد، در نظر گرفته شده است . در اینجا هم می توان گفت که 20 دلار تفاوت قیمت، نسخه ای که 2 گیگا بایت رم دارد را با وجود داشتن 8 گیگا بایت حافظه داخلی بیشتر، مقرون به صرفه تر می کند.

Liquid Z برای فروش در ایالات متحده در دسترس است، اما Liquid Z410 در سپتامبر منتشر خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر