coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیفون 6s و آیفون 6s پلاس با رنگ رز طلایی یا قرمز طلایی خواهند آمد، اما رنگ صورتی در کار نیست

9 سپتامبر در رویداد انتشار آیفون بعدی اپل، ظاهرا یک گزینه رنگ جدید نیز رونمایی می شود.

ما به سرعت در حال نزدیک شدن به دوران رونمایی از آیفون هستیم. 9 سپتامبر در رویداد انتشار آیفون بعدی اپل، ظاهرا یک گزینه رنگ جدید نیز رونمایی می شود. به دفعات شنیده ایم که اپل ممکن است، آیفون را در یک پیکربندی رز طلایی یا قرمز طلایی، برای کسانی که در جستجوی یک ظاهر خاص هستند، بیاورد. در حالی که در یک سری شایعات دیگر، حرف از آمدن نسخه رنگی صورتی برای آیفون 6S و 6S پلاس بود که معلوم شد صحت ندارد.

در حال حاضر، با توجه به گزارشی از 9to5Mac، مجددا بر این ایده که ممکن است یک نسخه رنگی دیگر به نام رز طلایی – شبیه به رنگ اپل واچ – بیاید، تاکید شد. اگر چه بر خلاف مچ بند (بسیار بسیار گران قیمت) کوپرتینو، در آن از طلای واقعی استفاده نشده است.

همانطور که گفتیم این رنگ رز طلایی، واقعا از طلا ساخته نشده است، از این رو احتمالا اپل در نظر دارد این دستگاه را هم به قیمت باقی آیفون های این سری، به فروش برساند. این نسخه رنگی در آیفون 5S سال 2013 نیز یافت می شود، اما هنوز، از اطلاعاتی راجع به اینکه آیا این رز طلایی همان رنگ طلایی آیفون 5S محبوب هست یا خیر، داده نشده است.

در این گزارش همچنین اشاره می شود که اپل در آیفون 6S و 6S پلاس، به جای کریستال یاقوت کبودی که فکر می کردیم در ساختار صفحه نمایش از آن استفاده می شود، از به اصطلاح “یون-X شیشه ای” استفاده کرده است.

می دانیم دوربین آیفون های جدید 12 مگاپیکسلی است و یکی از دیگر ویژگی هایی که قرار است به ارمغان آورد ویژگی فورس تاچ می باشد، این ویژگی است که در مک بوک اپل نیز دیده می شود. ظاهرا، اپل ممکن است فورس تاچ را به گونه ای دیگر نام گذاری نماید اما جزئیات این نام گذاری هنوز در دست نیست.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)