;
coinex

آیا هفته آینده شاهد سه مدل از سونی اکسپریا Z5 خواهیم بود؟

یک تصویر از سونی اکسپریا Z5 وجود دارد که در پس زمینه آن دو واحد اکسپریا Z5 دیگر در رنگ های مختلف به چشم می خورد

فون آرنا اطلاعات جالبی مربوط به معرفی محصول جدید سونی که برای 2 سپتامبر برنامه ریزی شده است، در اختیار دارد. سونی قصد دارد، سه گوشی جدید را در روز چهارشنبه رونمایی کند: سونی اکسپریا Z5 با یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920، سونی اکسپریا Z5 کامپکت با یک صفحه نمایش 4.6 اینچ کوچکتر با رزولوشن 1280 * 720 و همچنین انتظار می رود سونی اکسپریا Z5 پریمیوم نیز در طول این رویداد به طور رسمی معرفی شود، این مدل یک نمایشگر 5.5 اینچی، با وضوح 1440 × 2560 QHD دارد و همچنین به یک دوربین 23 مگا پیکسلی عقب که می تواند با کیفیت 4K فیلم برداری کند، مجهز شده است.

همانطور که می بینید، یک تصویر از سونی اکسپریا Z5 وجود دارد که در پس زمینه آن دو واحد اکسپریا Z5 دیگر در رنگ های مختلف به چشم می خورد. پرچمدار بعدی سونی، توسط پردازنده اسنپدراگون 810، که تراشه هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.0 گیگا هرتز روی آن وجود دارد، کار می کند، پردازنده گرافیکی این دستگاه Adreno 40 و رم آن 3 گیگا بایتی است، همچنین دارای 32 گیگا بایت حافظه داخلی می باشد.

سونی اکسپریا Z5 مجهز به دوربین عقب 23 مگا پیکسلی است در حالی که دوربین جلوی آن که برای عکس سلفی و ویدئو چت طراحی شده، 8 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است. هر سه مدل این سری از گوشی های سونی، دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی، هستند که به نظر می رسد به همین دلیل است که دکمه پاور و ولوم، در هر سه مدل، در قسمت پایین سمت راست تعبیه شده است.

هفته بعدی، یکی از شلوغترین هفته ها خواهد بود، زیرا علاوه بر رویداد سونی، در همان روز هوآوی نیز برخی از گوشی های جدید خود، از جمله میت اس را معرفی خواهد کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر