;
coinex

HTC One A9 نام نهایی گوشی هوشمند ده هسته ای Aero شد

گوشی HTC Aero، هنوز اعلان نشده و قرار است مدتی بعد در سال جاری، به عنوان یکی از اولین دستگاه های جهان که به پردازنده ده هسته ای Helio X20 مدیا تک، مجهز است، به طور رسمی رونمایی شود.

گوشی HTC Aero، هنوز اعلان نشده و قرار است مدتی بعد در سال جاری، به عنوان یکی از اولین دستگاه های جهان که به پردازنده ده هسته ای Helio X20 مدیا تک، مجهز است، به طور رسمی رونمایی شود.

چندی پیش، ما شنیده ایم که Aero می تواند به نام HTC A9 نامیده شود. با این حال، به نظر می رسد این، نام کامل این گوشی جدید نیست. امروز یک تصویر در پستی از evleaks@ نشان می دهد که Aero به عنوان HTC One A9 نامیده شده است. این نام حس بهتری نسبت به HTC A9، القاء می کند، از آن جهت که نام تجاری که شامل “One” باشد به خوبی در سراسر جهان شناخته شده است.

این گوشی علاوه بر این پردازنده 10 هسته ای، شامل صفحه نمایشی بارزولوشن تصویر Quad HD خواهد بود و با Gorilla Glass 4 خواهد آمد، از طرفی One A9 دارای 4 گیگابایت رم و دوربین عقب با پشتیبانی از ویژگی عکاسی RAW، نیز می باشد. قیمت آن هم حدود 600 -500 دلار خواهد بود.

گفته می شود One A9 در ایالات متحده از طریق AT&T منتشر خواهد شد، هر چند که ما دقیقا نمی دانیم که چه تاریخی قرار است این اتفاق بیفتد. بنا بر گزارشات، مدیاتک گفته است که دستگاهی که از پردازنده Helio X20 این کمپانی استفاده کند، قبل از اوایل سال 2016 وجود نخواهد داشت. بنابراین شاید One A9 در سال جاری، معرفی شود اما قبل از سال 2016، از قفسه ها بیرون نخواهد آمد. باید دید که چه اتفاقی می افتد.

اواسط هفته پیش، ما شاهد چند عکس منتسب به HTC Aero به طور پراکنده بودیم، اما در حال حاضر نمی توانیم از اعتبار آنها مطمئن باشیم. به هر حال، شما می توانید نگاهی به آنها در زیر بیندازید.

مروز یک تصویر در پستی از evleaks@ نشان می دهد که Aero به عنوان HTC One A9 نامیده شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر