;
coinex

تیزر اسپیژن تایید کرد که گزینه جدید رنگی رز طلایی برای آیفون های جدید اپل در راه است

تولید کننده قالب Spigen نشان داد که آیفون 6S و آی فون 6S پلاس، هر دو در نسخه رنگی رز طلایی ارائه شده اند.

تولید کننده قالب Spigen نشان داد که آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، هر دو در نسخه رنگی رز طلایی ارائه شده اند. در واقع این شرکت با انتشار یک تیزر اخبار دیروز را مبنی بر وجود رنگ جدید برای هر دو مدل آیفون، تائید کرد. این رنگ ابتدا در برخی از نسخه های رده بالای اپل واچ استفاده شده است. بر خلاف اپل واچ، در مدل های جدید رز طلایی آیفون، واقعا طلا به کار نرفته است، در حقیقت به این دلیل که قیمت را پایین نگه دارند از طلای واقعی در این نسخه استفاده نشده و این فقط یک نسخه رنگی است که در قیمت تاثیر چندانی ندارد. ولی مدل رز طلایی اپل واچ از نسخه 10000 دلاری شروع می شود و تا نسخه 17000 دلاری موجود می باشد.

در همین حال، در آمازون، اِسپیژن یک لیست طولانی از مدل های قاب، هم برای آیفون 6S و هم برای آیفون 6S پلاس، ارسال کرده است، اما هیچ لیستی برای آیفون 6C اپل دیده نمی شود. انتظار نمی رود این مدل که بنا بر شایعات با پوشش پلاستیکی و صفحه نمایش 4 اینچی همراه است، در طول رویداد رسانه ای اپل که 9 سپتامبر درسان فرانسیسکو برگزار می شود، اعلان شود.

انتظار داریم، علاوه بر رنگ جدید، هم در آیفون 6S و هم آیفون 6S پلاس، سِری آلومینیوم 7000 برای جلوگیری از خم شدن، بکار گرفته شده باشد. این مواد، که برای تولید اپل واچ نیز مورد استفاده واقع شده است، در صنعت هوافضا به کار می رود. این دو گوشی هر دو توسط چیپست جدید A9 اپل کار می کنند، همچنین اپل مقدار رم را در هر گوشی به 2 گیگا بایت ارتقاء داده و حتی دوربین عقب از 8 مگا پیکسل به 12 مگاپیکسل رسیده است، گنجاندن ویژگی فورس تاچ هم که با توجه به گزارشات قبل دیگر لازم به گفتن نیست. البته انتظار می رود اپل از یک نام جدید برای این ویژگی، با عملکرد آن به عنوان یک ابزار در iOS 9، استفاده کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر