;
coinex

کنترل جدید تلویزیون اپل می تواند مانند کنسول Wii باشد

نتیجه واضح این است که این ریموت جدیدِ تلویزیون اپل که نسخه دوم آن می باشد، تمرکز بسیار بیشتری روی بازی خواهد داشت، خصوصا با سخت افزاری که گفته می شود دارای یک تراشه A8 جدید می باشد و با این که همان تراشه ای است که در گوشی های هوشمند آیفون تعبیه شده است، ولی مانند آنها در قید یک باتری نیست، زیرا اکنون تلوزیون اپل به برق اتصال می یابد.

پس از مدت ها که ما در انتظار نسخه به روز شده تلویزیون اپل بودیم و فکر می کردیم اپل ممکن است آن را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC که در ۸ تا ۱۲ ژوئن در سان فرانسیسکو برگزار می شود،‌ رونمایی کند، اکنون به گفته بسیاری از منابع به نظر می رسد به احتمال زیاد 9 ماه سپتامبر به عنوان تاریخ راه اندازی آن در نظر گرفته شده است.

پیش تر در گزارشات خود در مورد تلوزیون اپل، به یک رابط کاربری که صدای سیری را برای اولین بار با کنترل دستگاه سازگار می کند، اشاره کردیم و گفتیم برای آن دسته از کسانی که تجربه ی لمسی را بیشتر ترجیح می دهند، ریموت اپل تی وی با یک تاچ پد، مجددا طراحی می شود. اکنون به گفته منابعی از جمله تِک کرانچ، کنترل تلویزیون اپل علاوه بر قابلیت های گفته شده، باز هم ارتقاء یافته و به سنسور حرکتی مجهز شده است، طوری که شما می توانید از هرجای اتاق نشیمن خود، آن را به همراه داشته و اپل تی وی را تحت کنترل در بیاورید.

نتیجه واضح این است که این ریموت جدیدِ تلویزیون اپل که نسخه دوم آن می باشد، تمرکز بسیار بیشتری روی بازی خواهد داشت، خصوصا با سخت افزاری که گفته می شود دارای یک تراشه A8 جدید می باشد و با این که همان تراشه ای است که در گوشی های هوشمند آیفون تعبیه شده است، ولی مانند آنها در قید یک باتری نیست، زیرا اکنون تلوزیون اپل به برق اتصال می یابد.

تلویزیون بعدی اپل در حال سریع تر شدن، آسان تر شدن و منعطف تر شدن در زمینه تشخیص حرکات، می باشد. این گزارش می گوید، اپل می خواهد این دستگاه روی همه چیز از کنترل خانه های هوشمند گرفته تا پخش استریم برنامه های تلویزیونی، تمر کز کند.

یک داستان جداگانه از اپل اینسایدر در آخر هفته، نشان دهنده قیمت گذاری است. شرکت های ایالات متحده ظاهرا خیلی واکنشی به پیشنهاد اپل، که 40 دلار در ماه برای آن در نظر گرفته، نشان ندادند.

اپل همیشه می تواند پخش استریم تلویزیونی زنده را بعد ها به این دستگاه اضافه کند، پس این قضیه آنقدر ها هم ضروری نیست که از معرفی اپل تی وی 2.0 در رویداد 9 سپتامبر، جلوگیری کند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر