;
coinex

در حال حاضر شما به 4 دلیل بهتر است آیفون 6 یا 6 پلاس خریداری نکنید

گوشی های هوشمند آیفون گوشی های خوبی هستند، چه آنها را بپسندید چه نپسندید. این تنها نظر ما نیست و بسیاری از بررسی ها و بنچ مارک ها نیز این موضوع را اثبات می کنند. اما بیشتر بررسی ها نیز بر این عقیده اند که این سری جدید، بهترین آیفون ها تا این زمان هستند که این البته به صفحه نمایش بزرگتر از 4 اینچ آن ها مرتبط است که برای اولین بار نیز می باشد.

گوشی های هوشمند آیفون گوشی های خوبی هستند، چه آنها را بپسندید چه نپسندید. این تنها نظر ما نیست و بسیاری از بررسی ها و بنچ مارک ها نیز این موضوع را اثبات می کنند. اما بیشتر بررسی ها نیز بر این عقیده اند که این سری جدید، بهترین آیفون ها تا این زمان هستند که این البته به صفحه نمایش بزرگتر از 4 اینچ آن ها مرتبط است که برای اولین بار نیز می باشد. البته نباید کیفیت ساخت و ویژگی های دیگر آن را نادیده گرفت. اما با این حال، این ها دلایل کافی برای خریداری این آیفون ها در حال حاضر نیستند.

درواقع دلایل خوبی وجود دارند که نباید هیچ آیفونی در حال حاضر خریداری کنید.

1. آیفون های جدید به بازار خواهند آمد

اولین دلیل ممانعت از خرید آیفون کاملا مشخص است: سپتامبر سال جاری، شرکت اپل، آیفون های جدید را معرفی می کند، درست همانند سالهای قبل. انتظار می رود که نام آن ها، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس باشد. ظاهر نسل بعدی آیفون ها مشابه مدل های حاضر است، با اینحال اگر شایعات را باور کنیم پیشرفت های قابل ملاحظه ای را به خود دیده اند، مثل آلیاژ آلمینیومی محکمتر، تراشه یA9  جدید و یک دوربین 12 مگا پیکسل با قابلیت ضبط فیلم 4K. احتمال دارد آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس  در رنگ جدیدی هم عرضه شوند، رنگ رز طلایی (Rose Gold) یکی از این هاست.

اولین دلیل ممانعت از خرید آیفون کاملا مشخص است: سپتامبر سال جاری، شرکت اپل، آیفون های جدید را معرفی می کند، درست همانند سالهای قبل. انتظار می رود که نام آن ها، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس باشد. ظاهر نسل بعدی آیفون ها مشابه مدل های حاضر است، با اینحال اگر شایعات را باور کنیم پیشرفت های قابل ملاحظه ای را به خود دیده اند، مثل آلیاژ آلمینیومی محکمتر، تراشه یA9  جدید و یک دوربین 12 مگا پیکسل با قابلیت ضبط فیلم 4K. احتمال دارد آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس  در رنگ جدیدی هم عرضه شوند، رنگ رز طلایی (Rose Gold) یکی از این هاست.

2. قیمت

این هم به عرضه ی مدل های جدید مرتبط است، چرا که با به بازار آمدن مدل های جدید، مدل های گذشته ارزانتر می شوند. پس اگر می خواهید مدلهای قدیمی تر را بخرید بهتر است تا سپتامبر منتظر بمانید، اپل احتمالا 100 دلار قیمت آنها را کاهش خواهد داد.  (توجه کنید که آیفون 5 اس و 5 سی از زمان عرضه ی خودشان ارزانتر هستند).

این هم به عرضه ی مدل های جدید مرتبط است، چرا که با به بازار آمدن مدل های جدید، مدل های گذشته ارزانتر می شوند. پس اگر می خواهید مدلهای قدیمی تر را بخرید بهتر است تا سپتامبر منتظر بمانید، اپل احتمالا 100 دلار قیمت آنها را کاهش خواهد داد.

(توجه کنید که آیفون 5 اس و 5 سی از زمان عرضه ی خودشان ارزانتر هستند).

3. رقبای فعل اندرویدی

شما می توانید گوشی های اندروید مختلف جدیدی خریداری کنید که از آیفون 6 و 6 پلاس جدیدتر هستند که با قیمت کمتر امکانات بیشتری دارند. البته تمام اینها به خواسته و نیاز شما بستگی دارد اما گوشی های هوشمند اندرویدی ارزان تر و جدید تر را به شما معرفی می کنیم. سامسونگ گلکسی اس 6 (پایین تر از 600 دلار)،‌ OnePlus2 (در صورت داشتن دعوت نامه، 329 دلار)، LG G4 (تقریبا 500 دلار). یا ZTE Axon Pro (حدوداً 449 دلار).

شما می توانید گوشی های اندروید مختلف جدیدی خریداری کنید که از آیفون 6 و 6 پلاس جدیدتر هستند که با قیمت کمتر امکانات بیشتری دارند. البته تمام اینها به خواسته و نیاز شما بستگی دارد اما گوشی های هوشمند اندرویدی ارزان تر و جدید تر را به شما معرفی می کنیم. سامسونگ گلکسی اس 6 (پایین تر از 600 دلار)،‌ OnePlus2 (در صورت داشتن دعوت نامه، 329 دلار)، LG G4 (تقریبا 500 دلار). یا ZTE Axon Pro (حدوداً 449 دلار).

4. رقبای آینده اندرویدی

به جز آیفونهای 6 اس و 6 اس پلاس، گوشی های هوشمند اندرویدی دیگری هم در آینده نزدیک عرضه خواهند شد که ممکن است شما را به کلی از خرید آیفون منصرف کند. بعضی از این دستگاه ها که جالب توجه هستند شامل موتورولا Moto X Plus ( که در حال حاضر معرفی شده اند ولی هنوز در آمریکا به بازار نیامده اند)، گوشی های هوشمند جدید نکسوس گوگل (به اندازه ی 5.2 اینچ ساخت شرکت LG  و اندازه ی 5.7 اینچ ساخت هوآوی) ،‌ گوشی های  اکسپریا Z5  سونی،‌ Z5 کامپکت و Z5 پریمیوم  در تصویر زیر شاهد گوشی های ‌نکسوس 5 2015 (سمت چپ) و آیفون 6 (سمت راست) هستید.

به جز آیفونهای 6 اس و 6 اس پلاس، گوشی های هوشمند اندرویدی دیگری هم در آینده نزدیک عرضه خواهند شد که ممکن است شما را به کلی از خرید آیفون منصرف کند. بعضی از این دستگاه ها که جالب توجه هستند شامل موتورولا Moto X Plus ( که در حال حاضر معرفی شده اند ولی هنوز در آمریکا به بازار نیامده اند)، گوشی های هوشمند جدید نکسوس گوگل (به اندازه ی 5.2 اینچ ساخت شرکت LG  و اندازه ی 5.7 اینچ ساخت هوآوی) ،‌ گوشی های  اکسپریا Z5  سونی،‌ Z5 کامپکت و Z5 پریمیوم

در تصویر زیر شاهد گوشی های ‌نکسوس 5 2015 (سمت چپ) و آیفون 6 (سمت راست) هستید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چهار دلیلی که گفتید بنظرم درسته اما بنظر من تا اپل نخرید درکش نمیکنید

    پاسخ