;
coinex

چگونه به منوی ” تست” در گوشی اندروید خود دسترسی پیدا کنیم

بیشتر کاربران گوشی های هوشمند به ندرت قادر هستند تمام قابلیت های گوشی های خود را پیدا کنند.

بیشتر کاربران گوشی های هوشمند به ندرت قادر هستند تمام قابلیت های گوشی های خود را پیدا کنند. اما این موضوع مشکلی ندارد، زیرا تا زمانی که یک گوشی هوشمند کاری را که مالک آن می خواهد، انجام دهد هیچ نیاز اساسی، برای چیزهای دیگر وجود ندارد. با این حال،اگر شما زمان و کنجکاوی لازم را برای کنکاش عمیق تر، داخل نرم افزار گوشی خود دارید، ممکن است چیزهایی که شما نمی دانید، ولی وجود دارند را پیدا کنید.
همه تلفن های همراه یک سری کدهای مخفی دارند که در کتابچه راهنمای مختص آنها وجود ندارد. در حال حاضر ما به شما یک کدارائه می دهیم که نشان می دهد، چگونه می توان، یک منوی پنهان تست اندروید، را آشکار کرد، ( نام این منو “testing” است). کد مربوطه برای یافتن این منو *#*#4636#*#* می باشد، شما فقط باید از طریق شماره گیر تلفن خود آن را شماره گیری کنید.
هنگامی که شماه گیری انجام شد، منوی تست ناگهان ظاهر می شود و به شما 4 زیر منو را نشان می دهد که به شرح زیر هستند:
اطلاعات تلفن ( شماره IMEI ، شبکه فعلی و غیره )
اطلاعات باتری ( شامل سالم بودن، ولتاژ و درجه حرارت)
آمار استفاده ( آخرین اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی هوشمندتان از آنها استفاده کرده اید را به همراه زمان دقیق استفاده از آن نشان می دهد)
اطلاعات Wi-Fi ( علاوه بر یافتن اطلاعات وای فای، و تواتایی به فعال یا غیر فعال کردن شبکه ها،شما می توانید آزمون پینگ را از اینجا انجام دهید).
کد *#*#4636#*#* روی گوشی های مختلف اندروید ، کار می کند، البته ممکن است پس از اینکه آن را امتحان می کنید، به این موضوع پی ببرید که در برخی از دستگاه ها عمل نمی کند، به هر حال، زمانی که می خواهید به منوی تست پنهان دسترسی پیدا کنید مراقب باشید، اگر چیزی را تغییر می دهید، مطمئن شوید که می دانید چه کاری انجام داده اید. به عنوان مثال ،اگر رادیو تلفن را خاموش کنید (به قسمت testing در زیر منو اطلاعات تلفن بروید و این کار را انجام دهید)، شما مدتی قادر نخواهید بود که از دستگاهتان برای برقراری تماس، ارسال پیام متنی یا فرستادن اتصال به اینترنت استفاده کنید مگر اینکه رادیو را دوباره روشن کنید.
پی نوشت: اسکرین شاتی که در زیر آمده از Nexus 5 ، که سیستم عامل 5.1.1 دارد گرفته شده است و احتمالا شکل جزئیات در دستگاه های دیگر متفاوت خواهد بود.

کد مربوطه برای یافتن این منو *#*#4636#*#* می باشد

هنگامی که شماه گیری انجام شد، منوی تست ناگهان ظاهر می شود

هنگامی که شماه گیری انجام شد، منوی تست ناگهان ظاهر می شود

اطلاعات تلفن ( شماره IMEI ، شبکه فعلی و غیره )

اطلاعات باتری ( شامل سلامتی ، ولتاژ و درجه حرارت)

 آمار استفاده ( آخرین اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی هوشمندتان از آنها استفاده کرده اید را به همراه زمان دقیق استفاده از آن نشان می دهد)

 و اطلاعات Wi-Fi ( علاوه بر یافتن اطلاعات وای فای، و قادر به فعال یا غیر فعال کردن شبکه ها،شما می توانید آزمون پینگ را از اینجا انجام دهید و همینچنین این طلاعات را از زیر منو تلفن انجام دهید).

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر