;
coinex

فبلت Zopo با پردازنده ده هسته ای، 4 گیگا بایت رم و یک صفحه نمایش 2k فاش شد

 ZOPO، یکی از سازندگان جدید چینی است، که ممکن است به زودی یک  پرچمدار قوی، با یک چیپ ست دکا هسته ای(10 هسته ای) راه اندازی کند.

ZOPO، یکی از سازندگان جدید چینی است، که ممکن است به زودی یک پرچمدار قوی، با یک چیپ ست دکا هسته ای(10 هسته ای) را راه اندازی کند.

نمونه اولیه فبلت جدید ZOPO با یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح Quad HD، پردازنده ده هسته ای و احتمالا با چیپستHelio X20، رم 4 گیگابایتی، و دوربین اصلی20 مگا پیکسلی همراه خواهد بود. همچنین همانطور که در تصاویر به چشم می خورد چیزی مانند یک اسکنر اثر انگشت دارد، که یک شاسی نازک با حداقل اندازه است، که به نظر می رسد مانند یک طراحی فوق العاده می باشد.

پرچمدار دکا هسته ای ZOPO در اوایل سال آینده عرضه می شود، اما این اولین گوشی ده هسته ای موجود، نیست، گوشی جدید One A9 اچ تی سی که قرار است پاییز امسال از راه برسد نیز ده هسته ای است، و همچنین گوشی اچ تی سی علاوه بر این پردازنده ۱۰ هسته ای Helio X20، شامل صفحه نمایشی بارزولوشن تصویر Quad HD خواهد بود و با Gorilla Glass 4 خواهد آمد، از طرفی One A9 دارای ۴ گیگابایت رم و دوربین عقب با پشتیبانی از ویژگی عکاسی RAW، نیز می باشد. قیمت آن هم حدود ۶۰۰ -۵۰۰ دلار خواهد بود. در حالی که گوشی ZOPO دکا هسته ای با قیمت کمتری عرضه خواهد شد.

یک اسکنر اثر انگشت دارد، که یک شاسی نازک با حداقل اندازه است، که  به نظر می رسد مانند یک طراحی فوق العاده می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر