;
coinex

۶ گوشی هوشمند معروف و مدل بالای سابق که هم اکنون می توانید آنها را با دریافت تخفیف خریداری کنید

یکی از چیزهایی که درباره ی گوشی های هوشمند رده بالا چندان خوب نمی باشد این است که این گوشی ها می توانند به سرعت توسط دستگاه های جدیدتر که معمولا المان های نسل بعدی، کیفیت ساخت بهبود یافته، افزایش نرم افزار های مختلف و غیره را ارائه می دهند، تحت الشعاع قرار داده شوند.

با این وجود نیمه ی روشن این موضوع این است که اکثر این گوشی های هوشمند رده بالا که به عنوان محصول نهایی منتشر می شوند، بعد از اینکه به بازار عرضه می شوند با مدل های بهتر و ارزانتری وارد می شوند. با در نظر گرفتن این قضیه، ما بعضی از این گوشی های هوشمند را که به عنوان محصولات نهایی رده بالا راه اندازی شدند، اما به دلیل جانشین شدن با مدل های جدیدتر، تحت الشعاع قرار داده شده اند و در حال حاضر می توان آنها را با تخفیف قابل توجهی خریداری کرد، ذکر کرده ایم. آنها را به ترتیب حروف الفبا در زیر آورده ایم:

.

۱- آیفون ۵ اس اپل (Apple iPhone 5S)

آیفون ۵ اس که به زودی ۲ ساله می شود دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است که بنا به استاندارد های امروزه بسیار کوچک می باشد. با این وجود ممکن است که بعضی از کاربران صفحه نمایش های کوچک و حدود ۴ اینچی را به صفحه نمایش های بزرگی که اکثر گوشی های هوشمند امروزه ارائه می دهند، ترجیح دهند. علاوه بر این، آیفون ۵ اس با ویژگی های دیگری از جمله پردازنده ی ۶۴ بیتی و اسکنر اثر انگشت جایگاه خود را به عنوان یک گوشی پرطرفدار حفظ کرده است. اپل در حال حاضر این گوشی آیفون ۵ اس را با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رساند. هم چنین شما می توانید این گوشی را با قرارداد، با قیمت ۹۹ دلار دریافت کنید. با اینکه این قیمت ها با در نظر گرفتن تخفیف ارائه شده، شاید هنوز هم به نسبت چیزی که این گوشی آیفون ۵ اس در سال ۲۰۱۵ ارائه می دهد، خیلی زیاد باشد.

این آیفون ۵اس که به زودی ۲ ساله می شود دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است که بنا به استاندارد های امروزه بسیار کوچک می باشد.

.

۲- ال جی جی۳ (LG G3)

در ماه می سال ۲۰۱۴ ال جی جی۳ به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که یک صفحه نمایش کوآد اچ دی (۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰) ارائه می دهد، به صورت گسترده در دسترس قرار گرفت. این گوشی امسال با جی۴ جایگزین شد که دارای یک صفحه نمایش بهبود یافته، یک پردازشگر سریعتر و یک دوربین بهتر می باشد. خبر خوب این است که در حال حاضر این گوشی به قیمت حدود ۴۰۰ دلار فروخته می شود. یعنی شما می توانید یک دستگاه را که هنوز هم احساسات را برمی انگیزد، بدون پرداخت یک قیمت غیر منطقی دریافت کنید.

در ماه می سال ۲۰۱۴ ال جی جی۳ به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که یک صفحه نمایش کوآد اچ دی (۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰) ارائه می دهد، به صورت گسترده در دسترس قرار گرفت.

.

۳- سامسونگ گلکسی اس ۵ (Samsung Galaxy S5)

گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 که ممکن است هنوز هم از نظر برخی از کاربران عالی باشد، به وضوح توسط گلکسی اس۶ (Samsung Galaxy S6) و گلکسی اس۶ اج (Samsung Galaxy S6 edge) که جدیدتر، درخشان تر و قدرتمند تر از آن بودند، تحت الشعاع قرار گرفت. این گوشی که در ابتدا در ماه مارس سال گذشته راه اندازی شد، در برابر گرد و خاک و آب مقاوم می باشد و برخلاف اس۶ و اس۶ اج از قابلیت کارت میکرو اس دی پشتیبانی می کند و همچنین دارای یک باتری قابل تعویض می باشد. مطمئنا این گوشی دارای صفحه نمایش کوآد اچ دی یا یک پردازشگر ۸ هسته ای نمی باشد، اما این گوشی در حال حاضر با قیمت حدود کمتر از ۴۰۰ دلار فروخته می شود و فرصت مناسبی برای تهیه ی این گوشی می باشد.

این گوشی سامسونگ گلکسی اس5 که ممکن است هنوز هم از نظر برخی از کاربران عالی باشد، به وضوح توسط گلکسی اس۶ (Samsung Galaxy S6) و گلکسی اس۶ اج (Samsung Galaxy S6 edge) که جدیدتر، درخشان تر و قدرتمند تر از آن بودند، تحت الشعاع قرار گرفت.

.

۴- سامسونگ گلکسی نوت ۳ (Samsung Galaxy Note 3)

همانند آیفون ۵ اس، حدود دو سال است که از اولین راه اندازی گلکسی نوت ۳ می گذرد، اما این بدان معنی نیست که این گوشی به جمع یادگاری ها پیوسته است. این گوشی نوت ۳، اولین گوشی هوشمند جهان بود که رم ۳ گیگا بایتی را به نمایش گذاشت و در عین حال اولین نوت از سامسونگ بود که با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز شد، البته مدل های جدیدتر نوت ۴ (Note 4) و نوت ۵ (Note 5) هم صفحه نمایش های ۵.۷ اینچی دارند، هرچند که این دو مدل، صفحه نمایش کوآد اچ  دی با کیفیت ۲۵۶۰×۱۴۴۰ ارائه می دهند در حالی که نوت ۳ دستگاهی با کیفیت تنها ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد. اگر شما مایلید که این مدل را داشته باشید، در حال حاضر می توانید با قیمت زیر ۵۰۰ دلار آن را خریداری کنید.

همانند آیفون ۵اس، حدود دو سال است که از اولین راه اندازی گلکسی نوت ۳ می گذرد، اما این بدان معنی نیست که این گوشی به جمع یادگاری ها پیوسته است.

.

۵- سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت (Sony Xperia Z3 Compact)

گوشی سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت در سپتامبر سال گذشته راه اندازی شد. این گوشی به جز صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ که در حقیقت از گوشی اکسپریا زد ۳ (Xperia Z3) کوچکتر است، تمام ویژگی های دیگر این گوشی، از جمله پردازشگر اسنپدراگون ۸۰۱ ، دوربین عقب ۲۰.۷ مگاپیکسلی و بدنه ی ضد آب را دارا می باشد. حتی گوشی زد 3 کامپکت عمر باتری فوق العاده ای را به نسبت گوشی اکسپریا زد 3 ارائه می دهد. در حال حاضر این گوشی با قیمت حدود ۴۰۰ دلار به فروش می رسد.

گوشی سونی اکسپریا زد۳ کامپکت در سپتامبر سال گذشته راه اندازی شد. این گوشی به جز صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ که در حقیقت از گوشی اکسپریا زد۳ (Xperia Z3) کوچکتر است، تمام ویژگی های دیگر این گوشی، از جمله پردازشگر اسنپدراگون ۸۰۱ ، دوربین عقب ۲۰.۷ مگاپیکسلی  و بدنه ی ضد آب را دارا می باشد.

.

۶- موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۴ (2014 Motorola Moto X)

موتورولا موتو ایکس که هم اکنون جای خود را به موتو ایکس استایل (Moto X Style) / پیور ادیشن (Pure Edition) داده است با این حال هنوز هم یک خرید عالی به حساب می آید چرا که ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی و یک پردازشگر اسنپدراگون ۸۰۱ را ارائه می دهد. این گوشی در حال حاضر به قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می شود.

موتورولا موتو ایکس که هم اکنون جای خود را به موتو ایکس استایل (Moto X Style) / پیور ادیشن (Pure Edition) داده است با این حال هنوز هم یک خرید عالی به حساب می آید

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    حالا چجور میتونیم بخریم؟کسی داریم آلمان؟آلمانی ایم؟پول بدیم برامون میاری؟

    پاسخ

    دوست عزیز قیمت های جهانی وقتی پایین بیاد، در سرتاسر دنیا این اتفاق می افته و این صرفا معرفی پرچمدارانی بوده که در گذشته ای نه چندان دور یکه تاز بازار گوشی های هوشمند بودند و در حال حاضر به دلیل منتشر شدن مدل های جدید تر با کاهش قیمت مواجه شدند.

    پاسخ