;
coinex

آیا می دانستید که سه نسخه متفاوت از تراشه Helio X10 مدیا تک وجود دارد و بین آنها اندکی تفاوت مشاهده می شود؟

این روزها، ما شاهد تنوع استفاده چیپست، در گوشی ها هستیم، از اگزینوس در گلکسی های سامسونگ گرفته تا تراشه های خیلی قدرتمند تر در عین حال مقرون به صرفه مدیاتک (MediaTek).

همین سال گذشته بود که روی بسیاری از دستگاه های مدل بالا تقریبا به صورت انحصاری از چیپ ست های اسنپدراگون کوآلکام استفاده می شد. اما این روزها بسیاری از شرکت ها تغییر رویه داده و با تنوع در استفاده از تراشه ها همراه شده اند. اکنون ما شاهد استفاده از انواع مختلف چیپست، در ساختار گوشی ها هستیم، از اگزینوس در گلکسی های سامسونگ گرفته تا تراشه های خیلی قدرتمند تر در عین حال مقرون به صرفه مدیاتک (MediaTek).

عکسی که مشاهده می کنید، سیلیکون مدیا تک است، هنگامی که این تراشه وارد ساختار محبوب ترین گوشی های هوشمند شد، انقلاب بزرگی را در بخش بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه بوجود آورد. وقتی گوشی هایی با قابلیت های بالا و قیمت های مناسب عرضه شدند، مردم اقبال بیشتری برای خریدن آن ها داشتند، از این رو، این بزرگترین تغییر در زندگی میلیون ها نفر شد.

آخرین نمونه از قیمت تکان دهنده ی دستگاه هایی که با مدیاتک طراحی شدند، ردمی نوت 2 شیائومی (Xiaomi Redmi Note 2)، می باشد این گوشی برای چین ساخته شده است و دارای تراشه Helio X10 ساخت مدیا تک، می باشد. در ساختار گوشی One M9 Plus اچ تی سی، تراشه اسنپدراگون 810 ساخت کوالکوم یافت می شود، و قیمت آن 600 دلار است، در حالیکه ردمی نوت 2 شیائومی را می توان با 192 دلار خرید.

اما آیا می دانستید که سه نسخه متفاوت از Helio X10 وجود دارد و بین آنها اندکی تفاوت مشاهده می شود؟ در تصویر زیر شاهد این تفاوت ها خواهید بود.

آیا می دانستید که سه نسخه متفاوت از تراشه Helio X10 مدیا تک وجود دارد و بین آنها اندکی تفاوت مشاهده می شود؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر