;
coinex

بر طبق گزارشات، توییتر در حال آزمایش ابزارهای ویرایشی جدید و جالبی برای تصاویر و ویدیو ها می باشد

به نظر می رسد که در حال حاضر توییتر در حال آزمایش یک دسته از ابزارهای ویرایشی جالب و خلاقانه برای تصاویر و ویدیو ها می باشد، البته این ویژگی ها تنها برای بعضی از ستارگان موسیقی پاپ از قبیل Taylo Swift، Pharrell Williams، Big Sean و ... در دسترس می باشد.

به نظر می رسد که در حال حاضر توییتر در حال آزمایش یک دسته از ابزارهای ویرایشی جالب و خلاقانه برای تصاویر و ویدیو ها می باشد، البته این ویژگی ها تنها برای بعضی از ستارگان موسیقی پاپ از قبیل Taylo Swift، Pharrell Williams، Big Sean و … در دسترس می باشد.

بر طبق گزارشی از وب سایت تک کرانچ، لارا کوهن، مدیر بخش Entertainment Talent توییتر، تصاویری جدید با توییت هایی که آزمایشِ این ویژگی های جدید توییتر را توسط خوانندگان معروف پاپ نشان می داد، مشخص کرد. تا بدین جا هنوز اطلاعات دقیقی مبنی بر اینکه آیا این ابزار ها قسمتی از برنامه توییتر خواهد شد و یا به صورت برنامه ای مستقل، منتشر خواهد شد، در دست نیست.

تا به امروز توییتر تنها به کاربران این اجازه را می داد که تصاویر را کراپ کرده و از تعدادی فیلتر استفاده نمایند اما با این اقدام شرکت، به نظر می رسد که توییتر تصمیم دارد ویژگی هایی جالب و خلاقانه مثل doodle ها (متن ها و تصاویری که می توانیم خود کاربر آن ها را نوشته و ترسیم نماید)، متن و … را به تصاویر و همچنین ویدیو ها اضافه نماید.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر