;
coinex

گوشی هوشمند Archos Diamond Plus

Archos Diamond Plus. درست یک هفته بعد از اعلام گوشی هوشمند Diamond S، امروز شرکت فرانسوی الاصل Archos یک گوشی جدید دیگری را ازسری Diamond با نام Archos Diamond Plus معرفی کرد

درست یک هفته بعد از اعلام گوشی هوشمند Diamond S، امروز شرکت فرانسوی الاصل Archos یک گوشی جدید دیگری را ازسری Diamond با نام Archos Diamond Plus معرفی کرد.

در حالی که این گوشی توسط پردازنده ای مشابه با مدل Diamond S (پردازنده ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای MediaTek MT6753 با حداکثر سرعت ۱.۵ گیگا هرتز) طراحی شده است، دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی می باشد که از Diamond S بزرگتر است. این گوشی از اتصال LTE پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت هایی از جمله پشتیبانی دو سیم کارته، ۲ گیگا بایت رم، ۱۶ گیگا بایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک باتری ۲۸۵۰ میلی آمپری را به نمایش می گذارد. همینطور این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند.

پشت این گوشی به ویژه به دلیل طراحی دوربین آن، ما را به یاد HTC One M9 می اندازد. صحبت از دوربین شد؛ لازم است بگوییم که این گوشی دارای یک دوربین عقب ۱۶ مگا پیکسلی به همراه فلاش LED است و در قسمت جلوی این گوشی می توان یک دوربین ۸ مگا پیکسلی یافت.

Diamond Plus در نوامبر و به قیمت ۲۲۹ دلار منتشر می شود. قیمت این گوشی برای بازار ایالات متحده مشخص نشده است، اما ممکن است آن هم در حدود ۲۳۰ دلار باشد.

Archos، در اواخر این هفته و در نمایشگاه Diamond Plus، Diamond S، Diamond Tab ،IFA 2015 و 50 Cesium (که یک گوشی هوشمند ویندوز۱۰ موبایل می باشد) را به نمایش خواهد گذاشت.

پشت این گوشی به ویژه به دلیل طراحی دوربین آن، ما را به یاد HTC One M9 می اندازد.

این گوشی دارای یک دوربین عقب ۱۶ مگا پیکسلی به همراه فلاش LED و در قسمت جلوی این گوشی می توان یک دوربین ۸ مگا پیکسلی یافت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر