;
coinex

تبلت ویندوزی Lenovo Idealpad MIIX 700 بر روی سرفیس قرار می گیرد

تبلت Lenovo Idealpad MIIX 700 Windows. لنوو دارای یک Idealpad جدید می باشد که به منظور ثابت نگه داشتن صفحه ی Surface مایکروسافت بر روی آن قرار می گیرد.

لنوو دارای یک Idealpad جدید می باشد که به منظور رقابت با تبلت سرفیس مایکروسافت پا به عرصه گذاشته است. این تبلت یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی داشته و از ویژگی ها و امکانات مشابهی که در طراحی سرفیس مایکروسافت نیز یافت می شود، بهره می برد و البته همچنین بعضی از ویژگی های خود لنوو (نرم افزاری) و با چاشنیِ طراحی خود، در آن به نمایش می گذارد. این تبلت MIIX 700 ارزان نخواهد بود، اگرچه قیمت آن کمتر از سرفیس می باشد؛ این مدل از ۶۹۹ دلار (2 میلیون 300 هزار تومان) شروع می شود که با نگاهی به مدل های رقیب، اینگونه برداشت می شود که در رنج متوسط رو به بالا است.

تبلت Lenovo MIIX 700، یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی فول اچ دی با کیفیت ۱۴۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی، پردازنده ی نسل ۶ اینتل (Intel Core m7)، کارت گرافیک ادغام شده ی اینتل اچ دی (Intel HD)، تا ۸ گیگابایت رم و تا ۲۵۶ گیگابایت کارت حافظه (SSD) را به نمایش می گذارد. این سیستم بسته به عملکردش، هم Windows 10 Pro و هم Windows 10 Home را می تواند داشته باشد و با یک گروه از نرم افزارهای از پیش لود شده ی لنوو و همچنین McAfee LiveSafe ارسال می شود.

این سیستم بسته به عملکردش، هم Windows 10 Pro و هم Windows 10 Home را می تواند داشته باشد و با یک گروه از نرم افزارهای از پیش لود شده ی لنوو و همچنین McAfee LiveSafe ارسال می شود.

تا آنجا که در ارتباط با قابلیت های ارتباطی انتظار می رود، این تبلت به یک پورت تک USB 3.0 و یک پورت تک USB 2.0، یک اسلات ویدیویی micro HDMI و پشتیبانی از میکرو سیم کارت، مجهز می شود. حافظه ی داخلی آن می تواند با یک کارت میکرو اس دی ارتقا یابد. این تبلت هم چنین یک اسپیکر تک را به نمایش می گذارد.

از دیگر مشخصات قابل توجه این تبلت می توان به یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی و دوربین عقب ۵ مگا پیکسلی اشاره کرد. دوربین عقب شامل Intel RealSense 3D Camera، فلاش و فوکوس خودکار می باشد. به طور کلی این سیستم بسته به پیکربندی اش دارای وزن ۱.۷ پوند (حدود ۷۷۰ گرم) می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر