;
coinex

چن، مدیر ارشد اجرایی ایسر: برنامه ای برای تلفیق با ایسوز وجود ندارد

مدیر ارشد اجرایی ایسر، جیسون چن (Jason Chen)، به سرعت به شایعات به وجود آمده مبنی بر تلفیق ایسوز و ایسر با اشاره به این نکته که مجموع سهم بازار این دو شرکت در تایوان، 70 درصد می باشد، خاتمه داد. بنابراین با ذکر این نکته، تلفیق دو شرکت ممکن است که در تضاد با قانون تجارت عادلانه این کشور قلمداد گردد. بنیانگذار ایسر، استن شیه (Stan Shih) چند روز پیش اعلام کرده بود که او تمامی اتفاقات اخیر که مبنی بر کاهش ارزش سهام شرکت می باشد را به عهده می گیرد.

ارزش سهام ایسر از ماه آپریل، حدود 50 درصد با افت مواجه بوده است. برای 6 ماهه اول امسال، این شرکت سود خالصی 5.4 میلیون دلاری را گزارش داده بود که این در مقایسه با رقم گزارش شده در مدت مشابه سال گذشته که 15 میلیون دلار بوده، کاهش چشم گیری داشته است. در ماه جولای، نسبت درآمد سال به سالِ ایسر، کاهشی 33 درصدی را به خود دیده است.

استن شیه، موسس ایسر در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که “تیم های مدیریتی آمریکایی و اروپایی معمولا نگران پول هستند و مدیران ارشد اجرایی آن ها تنها برای پول کار می کنند. اما تایوانی ها بیشترین نگرانی شان مربوط به احساس مسئولیت و عوامل عاطفی می باشد.”

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر