;
coinex

ایسر، کامپیوتر شخصی جدید خود را با پشتیبانی از Windows Hello معرفی می کند

کامپیوتر شخصی جدید ایسر. امروز ایسر در نمایشگاه IFA 2015 دومین کامپیوتر شخصی رومیزی را با هدف ارائه ی یک کامپیوتر شخصی مدل بالا برای خانه  در یک طراحی جمع و جور و صیقلی اعلام کرد.

امروز ایسر در نمایشگاه IFA 2015 دومین کامپیوتر شخصی رومیزی را با هدف ارائه ی یک کامپیوتر شخصی مدل بالا برای خانه در یک طراحی جمع و جور و صیقلی اعلام کرد. کامپیوتر شخصی جدید ایسر مدل U5-710 توسط تراشه های جدید نسل ششم اینتل، Intel Core i5 و Intel Core i7 به همراه گزینه های دیگری از جمله ۱۶ گیگا بایت رم DDR4 طراحی شده است. مدل پایه ی آن از گرافیک های Intel Iris 530 استفاده می کند، با این حال یک ارتقا به کارت گرافیک Nvidia هم ارائه می گردد. تنظیمات ذخیره سازی چندگانه برای این دسکتاپ با گزینه های ۲۵۶ گیگا بایتی SSD یا یک هارد ۲ ترابایتی در دسترس خواهد بود.

این کامپیوتر یک مانیتور ۲۳.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی با طیفی از پورت های مختلف و ضخامتی نسبتا نازک دارد و به یک پایه ی فلزی ۳۷ میلی متری با یک ورودی و خروجی HDMI، پورت اترنت 2 (2 Ethernet)، پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و یک تیونر تی وی (TV Tuner) مجهز می شود. این پورت ها در پشت مانیتور تعبیه شده اند و به همین دلیل کابل های متصل شده به آن به راحتی پنهان می شوند.

قابل ذکر است که این کامپیوتر از یک دوربین سه بعدی RealSense اینتل استفاده می کند که در نمایشگاه IFA 2015 در بسیاری از دستگاه ها دیده شده است. این دوربین از یک دوربین استاندارد، دوربین مادون قرمز و پروژکتور مادون قرمز برای ردیابی حرکت و جزئیات پیشرفته بهره می گیرد. این دوربین با قابلیت “Windows Hello” ویندوز ۱۰ که به منظور ارائه ی استفاده از اسکنر بیومتریک برای دسترسی ایمن به دستگاهتان می باشد، سازگار است.

این مدل ایسر U5-710 در پایان سال در اروپا در دسترس قرار می گیرد. انتشار آن در مناطق دیگر هنوز مشخص نیست با این وجود، احتمال ظهور آن در امریکای شمالی وجود دارد. قیمت این PC از ۲۹۹ یورو (حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) شروع می شود و این قیمت و همچنین مشخصات آن بالاتر هم می رود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر