;
coinex

رویداد اپل به همراه خود آیفون هایی با تشخیص فشار تپ های گوناگون می آورد

توقع ما از جدیدترین گوشی های اپل، آیفون 6S  و آیفون 6S پلاس امکان فورس تاچ بودن نمایشگر آنهاست و این ویژگی در اپل واچ نیز بکار گرفته شده است. ویژگی فورس تاچ این امکان را ایجاد می کند که نمایشگر، تمایز موجود بین تپ های معمولی و تپ هایی با فشار بیشتر را نیز تشخیص دهد.

توقع ما از جدیدترین گوشی های اپل، آیفون 6S  و آیفون 6S پلاس امکان فورس تاچ بودن نمایشگر آنهاست و این ویژگی در اپل واچ نیز بکار گرفته شده است. ویژگی فورس تاچ این امکان را ایجاد می کند که نمایشگر، تمایز موجود بین تپ های معمولی و تپ هایی با فشار بیشتر را نیز تشخیص دهد. با رونمایی از نسل بعدی آیفون که در روزهای آتی اتفاق می افتد، اطلاعات جدیدی نیز از نمایشگرهای فورس تاچ آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، به بیرون درز پیدا کرده است.

انتظار می رود اپل، آیفون ها را 3D Touch (لمس 3 بعدی) معرفی کند و آن هم به دلیل توانایی آن در سه سطح مختلف از حس تماسی لمسی، فشاری و فشار بیشتر است. چیزی که برای کاربرهای آیفون با ارزش است استفاده از این توانایی در اپل واچ می باشد.

رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل در کنار فورس تاچ و موتور تپتیک (Taptic Engine)، از چهارشنبه این هفته در راه است. ما می توانیم مدلهای جدید آیفون را که از 1 گیگا بایت رم به 2 گیگا بایت مجهز شده اند را ببینیم. آیفون 6S و آیفون 6S پلاس از یک تراشه جدید  A9 قدرت می گیرند، دوربین پشت 12 مگا پیکسل و دوربین جلوی 5 مگا پیکسل دارند، گزینه رنگی جدید رز طلایی به آن اضافه شده و برای جلوگیری از خم شدن گوشی ها از آلومینیوم سری 7000 در ساخت آنها استفاده شده است. در کنار 2 مدل جدید آیفون 6S ما می توانیم آیپد مینی 4 و آیپد پرو جدید 12.9 اینچی اپل را نیز ببینیم.

تکرا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند از رویداد اپل گزارش کاملی برایتان ارائه کند ما را با دادن نظراتتان یاری کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر