;
coinex

آلکاتل گوشی Idol 3C خود را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد

آلکاتل گوشی Idol 3C خود را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد

آلکاتل همچنان بدون وقفه عرضه ی گوشی های جدیدش در نمایشگاه IFA 2015 را ادامه می دهد. آلکاتل در روز های گذشته از محصولات جدید خود یعنی گوشی هوشمند GO PLAY و ساعت هوشمند GO WATCH خود پرده برداری کرده بود و پس از آن نوبت به گوشی های اندروید جدید Pop Star و Pop Up آن رسید.

اما این بار آلکاتل با یک گوشی سطح بالاتر پا به عرصه گذاشته است. این به آن معنا است که شما می توانید از این گوشی با وجود قیمت کم و مناسب، مشخصات خوبی را انتظار داشته باشید.

گوشی Alcatel OneTouch Idol 3 را می توان ارتقا یافته ی گوشی Idol 3 که در اوایل امسال معرفی شد دانست.

این گوشی صفحه نمایش لمسی خازنی 5-5 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD دارد. همچنین از تراشه ی اسنپدراگون 616 و پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 405 بهره می برد. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه تا 128 گیگابایت از ویژگی های حافظه ای گوشی می باشد.

دوربین پشت 13 مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی و ویژگی اتو فوکوس و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی مخصوص ویدیو چت و گرفتن سلفی از دیگر ویژگی های گوشی آلکاتل وان تاچ آیدل 3C می باشد.

یکی از ویژگی های این گوشی که آن را از دیگر گوشی های هوشمند متمایز می کند ظاهر آن است. این گوشی به گونه ای کاملاً متقارن طراحی شده است یعنی شما نمی توانید بالا و پایین گوشی را تشخیص دهید! هر چند که در بالای گوشی اسپیکرهای فوق العاده JBP تعبیه شده است. واسط کاربری آن نیز با توجه به متقارن بودن گوشی طراحی شده است.

هیچ گونه اخباری راجع به قیمت و این که گوشی چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت وجود ندارد. اما با توجه به اختلاف آن نسبت به گوشی Idol 3 می توان قیمت 250 دلار را برای آن تخمین زد.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر