;
coinex

تصاویری از Nokia C1 – اولین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا

Nokia C1. شایعاتی که به طور مداوم به گوش ما می رسید و با ظن و گمان هایی همراه بود حاکی از راه اندازی یک گوشی هوشمند اندرویدی Z Launcher با نام Nokia C1 از سوی این شرکت بود.

اگرچه نوکیا از تولید گوشی های هوشمند با نام تجاری خود تا سال ۲۰۱۶ منع شد (برای رفع مشکلات خود با مایکروسافت مجبور به انعقاد چنین قراردادی شد)، اما این شرکت فنلاندی از قرار دادن نام خود بر روی دستگاه های دیگر منع نشده و بدین ترتیب در حرکتی هوشمندانه خود را از این عرصه دور نساخته است، همانطور که ما شاهد تبلت اندرویدی نوکیا N1 می باشیم که با نام شرکت Foxconn عرضه می شود و این حرکت به وضوح نشان دهنده ی به راه انداختن یک جنگ صلیبی در صحنه ی اندروید می باشد.

شایعاتی که به طور مداوم به گوش ما می رسید و با ظن و گمان هایی همراه بود حاکی از راه اندازی یک گوشی هوشمند اندرویدی Z Launcher با نام Nokia C1 از سوی این شرکت بود. در حال حاضر دو تصویر از این گوشی چند روز پیش به دست رسیده که به این برند جدید اشاره می کند.

چیزی که این تصاویر نشان می دهند در واقع  یک دستگاه براق با نسبت اندازه ی مناسب صفحه نمایش به بدنه و با ظاهر جالب و دکمه های پیمایش روی صفحه نمایش می باشد که اندروید را اجرا می کند. از نظر طراحی، شباهت بسیار زیادی با تبلت نوکیا N1 دارد، اما به طور طبیعی در ابعادی کوچکتر می باشد.

انتظار می رود که این دستگاه دارای مشخصات زیر باشد:

• صفحه نمایشی ۵ اینچی

• چیپ ست اینتل اتم (Intel Atom)

• دو گیگا بایت رم

• دوربین عقب ۸ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی

همانطور که در مشخصات ذکر شده در بالا مشهود است، این گوشی یک گوشی رده بالا نخواهد بود اما می توان آن را در سطح متوسط قرار داد.

هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ اعلام و انتشار آن وجود ندارد. همانطور که نوکیا ان ۱ در نوامبر سال ۲۰۱۴ اعلام شد و چند ماه بعد، وارد بازار شد این احتمال وجود دارد که چند ماه بعد از اعلام آن، این گوشی ها وارد بازار شوند.

چیزی که این تصاویر نشان می دهند در واقع  یک دستگاه براق با نسبت اندازه ی مناسب صفحه نمایش به بدنه و با ظاهر جالب  و دکمه های پیمایش روی صفحه نمایش می باشد که اندروید را اجرا می کند. از نظر طراحی، شباهت بسیار زیادی با تبلت نوکیا N1 دارد، اما به طور طبیعی در ابعادی کوچکترمی باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر