;
coinex

برنامه اندرویدی باز کردن قفل با اثر انگشت از طریق دوربین عقب گوشی های هوشمند

نرم افزار اندرویدی آنلاک اثر انگشت با دوربین عقب گوشی های هوشمند

آیا این مسئله که گوشی های هوشمند شما فاقد یک سنسور اثر انگشت، می باشد برای شما آزار دهنده است و آرزوی داشتن این قابلیت را در گوشی هوشمند خود دارید؟ اکنون این ویژگی به لطف وجود یک برنامه اندرویدی امکان پذیر شده است. البته در گذشته نیز برنامه های این چنینی وجود داشتند ولی این بار با استفاده از دوربین عقب گوشی های هوشمند، یک عکس از نزدیک از الگوهای منحصر به فرد انگشتان دست شما، گرفته می شود و سپس اجازه می دهد تا برای قفل کردن برنامه خاص از آن استفاده کنید.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است. به محض راه اندازی اولیه، کاربر از طریق اسکن اثر انگشت وارد آن می شود، شماره ای نیز برای مواقع ضروری به عنوان پسورد داده می شود، این برنامه اثر انگشت را از تصویر گرفته شده از انگشت دست شما، استخراج کرده و به خاطر می سپارد، سپس با تشخیص الگوی انگشت سازگار با آن، قفل گوشی را باز می کند.

بیشترین جای تعجب اینجاست که این برنامه خیلی خوب کار می کند، اگر چه بدون شک، عملا این روش باز کردن قفل اثر انگشت کم اتفاق می افتد و موضوع حفاظت از این تصاویر اثر انگشت در دستگاه شما، توسط توسعه دهنده پشتیبانی نشده است. ولی به هر حال می توان به عنوان یک برنامه قفل اسکن اثر انگشت کاملا خوب، از آن استفاده کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر