;
coinex

آیا مهمترین رونمایی در رویداد اپل ، آیفون 6 اس نخواهد بود؟

انتظار می رود تیم کوک فردا از آیفون جدید پرده برداری و موفقیت آن را تضمین کند.

انتظار می رود تیم کوک فردا از آیفون جدید پرده برداری و موفقیت آن را تضمین کند. ولی این مهم ترین اطلاعیه این رویداد نیست. در این هفته، اخبار بسیار مهمی نیز، مبنی بر وجود آی پد غولپیکر کمپانی اپل، شایعه شده است، فروش آی پد در 9 ماه گذشته کاهش یافته و یک روند نزولی را برای اپل به وجود آورده است و این باعث شده که اپل به فکر افزایش صفحه نمایش آن ها بیافتد.

ولی در کل این کمپانی، در مورد آی پد ها زیاد نگرانی نشان نمی دهد. کوک اشاره کرده است که تعداد زیادی از مردم می خواهند آی پد خریداری کنند ولی هنوز خریداری تعداد زیادی آی پد بزرگ مشاهده نشده است. از طرفی، آیفون 6 پلاس، به دلیل بزرگی صفحه نمایش، فروش خوبی داشته و در مقابل، خرید آی پد را کاهش داده است، که البته، این امر تا حدی به دلیل وجود ابزار های یکسان در دستگاه های اپل می باشد. در عین حال نیز، باعث می شود که اپل بیشتر متکی بر گوشی های هوشمند خود باشد و در حال حاضر آیفون، چیزی نزدیک به دو سوم فروش اپل را در بر دارد.

از طرف دیگر آی پد پرو یا آی پد ایر پلاس یا هر چیزی که قرار است نام آن باشد، نیز در راه است. این دستگاه که چیزی بین آی پد و مک می باشد، در واقع ابزاری قانع کننده است که آیفون نمی تواند قابلیت های آن را در بر داشته باشد.

اپل همچنین قصد دارد که کامپیوتر های خود را در محیط های کاری، افزایش دهد، با توجه به spiceworks _ یک شبکه آنلاین با میلیون ها متخصص آی تی – در حال حاضر، تنها 29 درصد شرکت ها حداقل دارای یک مک هستند. آی پد و به خصوص آیفون حضور بسیار چشمگیر تری در دنیای شرکت های بزرگ دارند ولی باز هم، مثل لپتاب های ویندوزی و کامپیوتر ها نتوانسته اند نفوذ داشته باشند.

اپل در پیِ تلاش برای تحرک بخشیدن به کسب و کار خود و ارتباط از دست داده با شرکت های IBM & Cisco، اکنون در حال تلاش برای برگشتن به روابط قوی در بخش های فناوری اطلاعات شرکت ها می باشد.

شایعه شده است که آی پد 13 اینچی با استفاده از یک قلم، در راه است، که می تواند ابزار قدرتمندی برای دنیای کسب و کار باشد. برای افرادی که نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند ندارد ولی در هر صورت یک صفحه نمایش بزرگ احتیاج دارند، آی پد پرو می تواند انتخاب خوبی برایشان باشد. این آی پد، که در واقع دومین محصول هیجان انگیز اپل است، می تواند شانس جدیدی برای چرخش بازار تبلت ها ایجاد کند.

مورد دیگری که اپل در رویداد فردا به ارمغان می آورد، اضافه کردن قابلیت های بسیار مورد نیازی به سیستم عامل جدیدخود (iOS 9)، است از جمله این قابلیت ها، کنترل مکان نما و اجرای دو برنامه همزمان می باشد.

البته از اپل انتظار می رود در رویداد فردا، دیگر محصولات جدید خود، نظیر مک و اپل تی وی را نیز معرفی کند. از طرفی به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ نیز فروش خوبی را در تعطیلات سال نو رقم خواهد زد.

.

منبع: cnnphilippines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر