;
coinex

شایعه: سونی اکسپریا Z5 اولترا در ماه مارس سال ۲۰۱۶ عرضه می شود

سونی اکسپریا Z5 اولترا.  گوشی سونی اکسپریا Z5 پریمیوم، اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4K است اما تنها گوشی هوشمند با وضوح فوق العاده بالا نمی باشد که سونی در حال فراهم کردن آن است.

گوشی سونی اکسپریا Z5 پریمیوم (Sony Xperia Z5 Premium)، اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4K است اما تنها گوشی هوشمند با وضوح فوق العاده بالا نیست که سونی در حال فراهم کردن آن می باشد. گرچه زمانی که سونی از این گوشی در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کرد، بسیاری از مردم فکر کردند که این گوشی همان اکسپریا Z5 اولترا (Xperia Z5 Ultra) می باشد که قبلا به آن اشاره شده است، اما یک شایعه ی جدید حاکی از آن است که سونی از انتشار یک فبلت با صفحه نمایش بزرگ تحت نام “Ultra” منصرف نشده است.

اگر این شایعه درست باشد، این فبلت با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی و با وضوح ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی (4K) عرضه خواهد شد. از دیگر قابلیت های آن می توان به همان دوربین اصلی ۲۳ مگا پیکسلی که سونی در اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت (Xperia Z5 Compact) و اکسپریا Z5 پرمیوم (Xperia Z5 Premium) نصب کرده است، اشاره کرد. این فبلت از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای روشن نگه داشتن این صفحه نمایش بزرگ استفاده می کند. علاوه بر این ها، گفته می شود که این فبلت با پردازشگر رده بالای کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ همراه می شود. این پردازشگر با یک رم ۴ گیگا بایتی جفت می شود. بنا به شایعات این مقدار رم و این پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ که اکسپریا Z5 اولترا به نمایش می گذارد، قادر هستند که تقریبا هر کاری که یک گوشی هوشمند اندروید بتواند انجام دهد را مدیریت کنند.

این گوشی سونی اکسپریا Z5 اولترا در ماه مارس سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. جالب توجه است که این رونمایی در واقع بعد از کنگره ی جهانی موبایل بارسلونا (Barcelona’s Mobile World Congress)- که بزرگترین نمایشگاه تجاری بهاره ی تلفن همراه است و برای ۲۲ تا ۲۵ فوریه برنامه ریزی می شود – می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر