;
coinex

ZTE Mobley ، اتومبیل شما را به یک هات اسپات وای فای موبایل تبدیل می کند

AT&T. ZTE Mobley، اتومبیل شما را با ZTE Mobley به یک هات اسپات وای فای موبایل تبدیل می کند

در حالی که بعضی از خودروسازان در حال مجهز کردن وسایل نقلیه ی جدید خود با اتصال وای فای می باشند، AT&T و ZTE آمریکا به فکر همکاری با یکدیگر برای ارائه ی یک ZTE Mobley افتادند. این دستگاه پلاگین که در ۱۱ سپتامبر راه اندازی می شود در AT&T و از یک وب سایت ویژه (www.att.com/mobley) در دسترس قرار می گیرد. این دستگاه Mobley به یک پورت تشخیص آنبورد (OBD II) که اکثر اتومبیل ها از سال ۱۹۹۶ تا هم اکنون دارای آن می باشند، متصل می شود.

زمانی که شما استارت می زنید این دستگاه روشن می شود و به سرعت یک اتصال وای فای برای حداکثر ۵ دستگاه را با استفاده از شبکه ی 4G LTE ارائه می دهد. اگر شما برای یک قرارداد دوساله ثبت نام کنید، این دستگاه کاملا رایگان می باشد در غیر اینصورت این دستگاه به قیمت ۱۰۰ دلار برای شما هزینه بر‌می‌دارد.

 این دستگاه Mobley به یک پورت تشخیص آنبورد (OBD II) که اکثر اتومبیل ها از سال ۱۹۹۶ تا هم اکنون دارای آن می باشند، متصل می شود.

شما می توانید با شارژ ماهانه ی ۱۰ دلار، این دستگاه را به Mobile Share Value Plan اضافه کنید. همچنین می توانید از یک طرح DataConnect استفاده کنید و ۱ گیگا بایت داده به قیمت ۲۰ دلار و یا ۳ گیگابایت داده به قیمت ۳۰ دلار دریافت کنید.

کریس پنروز (Chris Penrose) نائب رئیس ارشد اینترنت اشیا، AT&T Mobility می گوید “این دستگاه ZTE Mobley اولین دستگاه پلاگین ما برای خودرو می باشد. این دستگاه برای همه ی اقشار عالیست – خانواده ها، علاقمندان به سرگرمی و حرفه ای ها. این دستگاه این امکان را فراهم می کند که چندین دستگاه با قابلیت وای فای به شبکه ی AT&T’s 4G LTE متصل شوند و این قابلیت، مسیر را برای هر کسی که در خودرو می باشد عالی می کند.”

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر