;
coinex

گوشی های نکسوس گوگل، بروزرسانی اندروید متمرکز بر امنیت را دریافت می کنند

بروزرسانی اندروید گوشی های نکسوس گوگل. اوایل امروز، تی موبایل (T-Mobile) نشان داد که گوگل در حال توزیع بروزرسانی های جدیدی برای تقریبا تمام مدل های نکسوس می باشد.

اوایل امروز، تی موبایل (T-Mobile) نشان داد که گوگل در حال توزیع بروزرسانی های جدیدی برای تقریبا تمام مدل های نکسوس می باشد. دستگاه هایی که برای دریافت این بروزرسانی مورد هدف قرار گرفته اند عبارتند از: ال جی نکسوس ۴ و نکسوس ۵ (LG Nexus 4,5)، موتورولا نکسوس ۶ (Motorola Nexus 6)، ایسوس نکسوس ۷ (۲۰۱۳) و اچ تی سی نکسوس ۹ (HTC Nexus 9)

همه ی این دستگاه ها به جز نکسوس ۶، بروزرسانی شماره بیلدشان را برای “LMY48M” دریافت خواهند کرد. هنگامی که این بروزرسانی نصب می شود، شماره بیلد فبلت ساخته شده توسط موتورولا به “LTZ28K” بروزرسانی می شود. توجه داشته باشید که این بروزرسانی جدید اندروید، هیچ قابلیت جدیدی برای گوشی های هوشمند و تبلت های نکسوس به ارمغان نمی آورد. در عوض، این بروزرسانی جدید برای تنظیم عناصر مختلف داخلی – جایی که باگ ها فشار می آورند وامنیت سیستم عامل اندروید را به خطر می اندازند، طراحی می شود.

حدود یک ماه پیش، هنگامی که باگ Stagefright اندروید را با خطر مواجه ساخت، گوگل از یک برنامه ی جدید- وعده برای راه اندازی ماهانه ی بروزرسانی های امنیتی برای دستگاه های نکسوس خود خبر داد. این بروزرسانی های جدید ممکن است اولین سری از این برنامه باشند، اما گوگل هنوز این مطلب را تایید نکرده است.

از آنجایی که این بروزرسانی ها هیچ قابلیت جدیدی را به ارمغان نمی آورند، این OTA ها در اندازه ی بسیار کوچکی می باشند. حجم بروزرسانی نکسوس ۶، ۳۰ مگا بایت می باشد اما بقیه ی آنها زیر ۲۰ مگا بایت هستند. اگرچه اکثر برنامه های دیتا از عهده ی این چنین بروزرسانی های کوچکی برمی آیند، شما باید این بروزرسانی ها را از طریق وای فای دانلود کنید.

اگر این بروزرسانی ها هنوز به دستگاه شما نرسیده اند نگران نباشید، این بروزرسانی ها به تدریج در سراسر سرور ها عرضه می شوند، یعنی ممکن است قبل از اینکه OTA برای دانلود در دسترس قرار بگیرد، مدتی طول بکشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر