;
coinex

بیشتر اپلیکیشن های ورزشی آیفون بهترین کارایی را ندارند

اگر تصمیم دارید از گوشی هوشمند خود برای تمرینات ورزشی استفاده کنید دقت بیشتری برای انتخاب اپلیکیشن به کار ببرید.  محققان دانشگاه فلوریدا 30 اپلیکیشن رایگان مخصوص ورزش آیفون را در تمام راهبردهای ورزشی در دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا به کار بردند و نتایج چندان امیدبخش نبود.

اگر تصمیم دارید از گوشی هوشمند خود برای تمرینات ورزشی استفاده کنید دقت بیشتری برای انتخاب اپلیکیشن به کار ببرید.

محققان دانشگاه فلوریدا 30 اپلیکیشن رایگان مخصوص ورزش آیفون را در تمام راهبردهای ورزشی در دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا به کار بردند و نتایج چندان امیدبخش نبود. بیشتر اپلیکیشن ها، استانداردهای لازم برای ورزشهای هوازی و حرکات کششی را کسب کردند، اما عملکرد آنها در بیشتر تمرینات انعطاف پذیری قابل قبول نبود.

دو سوم آنها اصلا با معیارها مطابقت نداشتند. تنها اپلیکیشن Sworkit Lite Personal Workout تمام نمره های قبولی را کسب کرد. لازم به ذکر نیست که این نتایج اصلا باعث خوشحالی سازندگان آنها نبود. برای مثال جانسون و جانسون به واشنگتن پست اعلام کرد که برایش قابل باور نیست که آزمون های صورت گرفته بر روی اپلیکیشن رسمی 7 Minute Workout اش منصفانه و دقیق باشند.

 ACSMخود اعلام کرد که انتظار نداشت که اپلیکیشن ها تمام انواع تمرینات را پوشش دهد. لازم به یاد آوریست که این نتایج شامل اپلیکیشن های قابل خریداری یا مخصوص اندروید نمی باشند. با اینحال این ها اطلاعات با ارزشی برای افرادی ست که به دنبال اپلیکیشن کارامد برای تمرینات ورزشی هستند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر