;
coinex

30 گوشی هوشمند جدید با استفاده از اسنپدراگون 820 طراحی خواهند شد

30 گوشی هوشمند جدید با استفاده از اسنپدراگون 820 طراحی خواهند شد

در ماه های گذشته صحبت های زیادی را راجع به تراشه ی بعدی کوالکام شنیده ایم. همزمان با پرده برداری کوالکام از مشخصات اسنپدراگون 820، گزارش های غیر رسمی منتشر شد که حاکی از این است که سامسونگ در در حال تست و بهینه کردن اسنپدراگون 820 برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 خود است. اسنپدراگون این روز ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این تراشه در حال تبدیل شدن به یکی از مهم ترین محصولاتی است که تا کنون از آزمایشگاه های کوالکام بیرون آمده، مخصوصاً با عملکرد حرارتی نا امید کننده ی نسل فعلی شرکت یعنی اسنپدراگون 810، تمامی نگاه ها بیش از پیش به این تراشه معطوف شده است.

مطابق گزارش منتشر شده ی رسانه های چینی، رئیس کوالکام اخیراً اعلام کرد که چندین شرکت تولید کننده ی گوشی هوشمند مختلف از سراسر جهان علاقه ی خود را به استفاده از اسنپدراگون 820 در گوشی های بعدی خود، ابراز کرده اند. او همچنین افزود که 30 گوشی هوشمند وجود که ساخت آن ها بر پایه ی اسنپدرگون 820 برنامه ریزی شده و طراحی خواهند شد.

او نام هیچ کدام این سازندگان را اعلام نکرد اما با توجه به این موضوع که چه شرکت هایی سابقه ی استفاده از تراشه های این شرکت را دارند می توان حدس زد که شرکت های سونی، اچ تی سی، ال جی، Xiaomi، ZTE  و چند شرکت دیگر از این تراشه استفاده خواهند کرد.

مطابق با شایعات گذشته کوالکام نمونه هایی از اسنپدراگون 820 را در اکتبر برای سازندگان گوشی های هوشمند در دسترس قرار دهد. به محض این که سازندگان این تراشه را مورد تست و آزمایش قرار دهند می توانیم شاهد اشکالات موجود در این تراشه باشیم.

اسنپدراگون به همراه هسته های سی پی یو جدید، پردازنده ی گرافیکی ارتقا داده شده ی آدرنو 530 و ضد تروجان جدید خواهد آمد. بعضی از منابع بر این باورند که اسنپدراگون 820 بر مبنای تکنولوژی 14nm سامسونگ ساخته شده است که به کم کردن مشکلات گرمایشی که در اسنپدراگون 810 وجود داشت، کمک می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر