;
coinex

اپل پنسل (Apple Pencil) برای آیپد پرو رونمایی شد

اپل پنسل (Apple Pencil). این قلم دیجیتال که از یک پورت لایتنینگ (Lightning) برای شارژ شدن – با یک پلاگین در انتهای خود قلم- استفاده می کند، درب های زیادی را به سوی آثار هنری می گشاید.

قلم اپل (یا اپل پنسل – Apple Pencil – همان چیزی که انتظارش را داشتیم و استایلوس می نامیدیمش)، این قلم رسمی شرکت به همراه تبلت بزرگ آیپد پرو معرفی شد. این قلم دیجیتال که از یک پورت لایتنینگ (Lightning) برای شارژ شدن – با یک پلاگین در انتهای خود قلم- استفاده می کند، درب های زیادی را به سوی آثار هنری، گرافیک های دیجیتال، خطاطی و …می گشاید.

هنگامی که از این قلم دیجیتال Apple Pencil استفاده می کنید، در حقیقت سرعت و تشخیص آیپد پرو را دوبرابر می کنید. اپل می گوید، این قلم دیجیتال، دقت و همواری را افزایش می دهد.

Jony Ive در طول یک دموی ویدئویی از این قلم به این نکته اشاره می کند که "می توانید با آرام فشردن این قلم، خطوط کمرنگ تر و با بیشتر فشردن آن خطوط پر رنگ تر و ضخیم تری ایجاد کنید"

Jony Ive در طول یک دموی ویدئویی از این قلم به این نکته اشاره می کند که “می توانید با آرام فشردن این قلم، خطوط کمرنگ تر و با بیشتر فشردن آن خطوط پر رنگ تر و ضخیم تری ایجاد کنید”

این قلم در مقایسه با استفاده از انگشت، تاخیر را کاهش می دهد.

این قلم دیجیتال که از یک پورت لایتنینگ (Lightning) برای شارژ شدن – با یک پلاگین در انتهای خود قلم- استفاده می کند

به لحاظ نرم افزاری، اپل یک نسخه ی جدید از برنامه ی Notes ایجاد کرده است که از یادداشت های دست نوشته پشتیبانی می کند.

با این حال، توسعه دهندگان شخص ثالث هم قادر به تپ بر روی این تکنولوژی می باشند و  اپل خیلی ها را با آوردن پشتیبانی از قابلیت های مایکروسافت آفیس متعجب کرد.

Kirk Koenigsbauer، آفیس – که برای پشتیبانی از جوهر روی آیپد پرو ارتقا یافته است – را بر روی آیپد اجرا کرد. به این معنی که می توان از حاشیه نویسی، طراحی نمودار و .. بهره برد.

Kirk Koenigsbauer، آفیس، که برای پشتیبانی از جوهر روی آیپد پرو ارتقا یافته است را بر روی آیپد اجرا کرد. به این معنی که می توان از حاشیه نویسی، طراحی نمودار و .. بهره برد.

در برنامه ی پاورپوینت آیپد، شما می توانید دیاگرام هایی مانند باکس ها و نمودار ها ر اطراحی کنید و به صورت خودکار آنها را به یک گرافیک ترو تمیز تبدیل کنید.

ادوبی هم برای این آیپد پرو، یک برنامه ی جدید به نام فوتوشاپ فیکس (Photoshop Fix) به ارمغان می آورد که تشخیص چهره را ارائه می دهد و توانایی ایجاد تغییراتی را در چهره می دهد مثلا می توانید نوع لبخند را تغییر دهید و یا چین و چروک ها و لکه ها را از چهره حذف کنید و …

ادوبی فوتوشاپ فیکس، در اکتبر و منحصرا برای آیپد عرضه می شود.

ادوبی هم برای این آیپد پرو، یک برنامه ی جدید به نام فوتوشاپ فیکس (Photoshop Fix) به ارمغان می آورد که تشخیص چهره را ارائه می دهد و توانایی ایجاد تغییراتی را در چهره می دهد

در نهایت آخرین نسخه ی نمایشی از اپل پنسل، 3D4Medical بود که یک برنامه ی سلامتی سه بعدی می باشد که آناتومی را نشان می دهد و اینکه می توانید از این قلم برای اینکه تک تک اجزای بدن را باز و آن را تفسیر کنید، استفاده نمایید.

این برنامه ترجیحا برای پزشکان واقعی – نه برای بازی – به عنوان یک روش ایده آل برای آنها در زمینه ی ارتباط برقرار کردن با زمینه ی کاریشان در نظر گرفته شده است.

در نهایت آخرین نسخه ی نمایشی از اپل پنسل، 3D4Medical بود که یک برنامه ی سلامتی سه بعدی می باشد که آناتومی را نشان می دهد و اینکه می توانید از این قلم برای اینکه تک تک اجزای بدن را باز کنید و آن را تفسیر کنید، استفاده نمایید.

این اپل پنسل همراه با آیپد پرو در نوامبر و با قیمت ۹۹ دلار عرضه می شود.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر