;
coinex

سخاوتمندی اپل در استفاده از رم بالا در آیپد پرو

خبرهای بسیار خوبی برای کسانی که قابلیت چند وظیفگی (multi-tasking) آنها را وسوسه می کند بر روی آیپد پرو وجود دارد. در یک گزارش رسانه ای که ادوبی منتشر کرده و به انتشار فتوشاپ فیکس (Photoshop Fix) در آیپد پرو اپل اشاره داشت، بنظر می رسد که این مدل آیپد پرو به دلیل پشتیبانی از ویژگی های اضافه ای که در آن تعبیه شده است، دارای 4 گیگا بایت رم می باشد که دو برابر رم 2 گیگا بایتی آیپد ایر 2 است.

خبرهای بسیار خوبی برای کسانی که قابلیت چند وظیفگی (multi-tasking) آنها را وسوسه می کند بر روی آیپد پرو وجود دارد. در یک گزارش رسانه ای که ادوبی منتشر کرده و به انتشار فتوشاپ فیکس (Photoshop Fix) در آیپد پرو اپل اشاره داشت، بنظر می رسد که این مدل آیپد پرو به دلیل پشتیبانی از ویژگی های اضافه ای که در آن تعبیه شده است، دارای 4 گیگا بایت رم می باشد که دو برابر رم 2 گیگا بایتی آیپد ایر 2 است.

اگر بخواهیم برخی از امکانات آن را نام ببریم باید به نمایشگر لمسی 12.9 اینچی با رزولوشن بالای 2732 در 2048 پیکسل، پردازشگر A9X، چهار گیگا بایت رم و … اشاره کرد.

اپل به سخاوتی که در مورد رم صورت داده است، اشاره کرد، زیرا حتی آیفون 6 هم از 1 گیگابایت رم بهره می برد اما در اپل تی وی آن ها این عدد را به 2 افزایش داده اند، 2 گیگابایتی که آیفون 6S هم شاهد آن خواهد بود.

تصور این واقعیت خالی از لطف نیست که اپل با قرار دادن یک رم 4 گیگا بایتی در آیپد پرو، به شدت در حال سوق دادن قابلیت چند وظیفگی بر روی این مدل است.

.

منبع: 9to5mac


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر