;
coinex

آیفون ۶اس (iPhone 6s): دوربین ۱۲ مگا پیکسلی iSight، ضبط ویدئوی 4K و Retina Flash

آیفون ۶اس (iPhone 6s). این دوربین یک سنسور دوربین iSight را به نمایش می گذارد که اتوفوکوس (فوکوس خودکار)، پیکسل های بیشتر و غیره را به ارمغان می اورد.

گوشی آیفون ۶اس جدید اپل، یک دوربین iSight جدید ۱۲ مگا پیکسلی –چیزی که این شرکت می گوید، مشتریانش استفاده از آن را دوست دارند- را به نمایش می گذارد. این دوربین یک سنسور دوربین iSight را به نمایش می گذارد که اتوفوکوس (فوکوس خودکار)، پیکسل های بیشتر و غیره را به ارمغان می آورد. سنسورها از مسائل مصنوعی، رنگ های نادرست و غیره اذیت می شوند؛ اپل با تکنولوژی iSight خود، با به ارمغان آوردن”رنگ منحصر به فرد و دقیق” این مسائل را هدف گذاری کرده است.

“این یک دوربین باورنکردنی است و مشتریان ما با آن عکس های خیره کننده ای را می گیرند”

در حالی که اپل یک دسته از تصاویری را که توسط گوشی های آیفون ۶اس گرفته شده را به نمایش می کشید، گفت: “عمق فیلد” باورنکردنی است و این رنگ دقیق می باشد. این عکس ها مستقیم و بدون هیچ روتوشی گذاشته شده اند.

یکی از این تصاویر که یک رودخانه را نشان می دهد، از داخل یک هواپیما گرفته شده و می بینیم که به صورت حیرت انگیزی جزئیات را نشان می دهد.

یکی از این تصاویر که یک رودخانه را نشان می دهد، از داخل یک هواپیما گرفته شده و می بینیم که به صورت حیرت انگیزی جزئیات را نشان می دهد. اپل همیچنین تصاویری را که شامل هر دو تنظیمات نور طبیعی و مصنوعی می باشند را نشان می دهد.

تصاویر کم نور آن هم یک سطح بالایی از جزئیات را نشان می دهند، چیزی که بسیاری از گوشی های هوشمند این توانایی را ندارند. اپل از یک تصویر پانوراما عظیم 60+ MP که توسط این آیفون ۶اس ایجاد شده رخ نمایی کرد. به غیر از این ها یک دوربین ۵ مگا پیکسلی FaceTime HD  هم برای گرفتن سلفی وجود دارد.

دیگر جزئیات دوربین شامل یک فلش TrueTone در پشت گوشی است و برای قسمت جلوی این گوشی هوشمند از یک “Retina Flash” برای عکس های سلفی استفاده می شود- که این فلش، صفحه نمایش را ۳برابر روشن تر می کند.

دیگر جزئیات دوربین شامل یک فلش TrueTone در پشت گوشی است و برای قسمت جلوی این گوشی هوشمند از یک "Retina Flash" برای عکس های سلفی استفاده می شود- که این فلش، صفحه نمایش را ۳برابر روشن تر می کند.

ویدئوها هم ارتقا یافته اند و برای اولین بار می توانند در رزولوشن 4K فیلمبرداری کنند. اپل می گوید:هر فریم، ۸ میلیون پیکسل برای “جزئیاتی باورنکردنی” دارد. این فیلم های با وضوح فوق العاده بالا را می توان به طور مستقیم در گوشی ویرایش کرد.

مشابه به ویدئوها، Live Photo ها هستند که به صورت مختصری بلافاصله قبل از اینکه عکس گرفته شود و بلافاصله بعد از آن، ضبط می شوند.این Live Photo را که لمس می کنید، به عنوان یک انیمیشن کوتاه اجرا می شود. این Live Photo ها را می توان به عنوان پس زمینه ی گوشی تنظیم کرد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر