;
coinex

اپل تی وی با کنترل لمسی و بازی ها رونمایی شد

اپل تی وی با کنترل لمسی و بازی ها رونمایی شد

در رویداد امروز اپل تا کنون،اپل تی وی جدید رونمایی شد، اپل نشان می دهد تلویزیون جدیدش، با یک کنترلر جدید و با رابط کاربری لمسی می آید. ساعاتی پیش روی صحنه رویداد اپل، در کالیفرنیا، تیم کوک اشاره کرد که ما در “عصر طلایی تلویزیون هستیم” و سپس اضافه کرد “ما معتقدیم که آینده تلویزیون برنامه ها هستند” “در حال حاضر 60٪ از استریم های ویدئویی را می توان از طریق برنامه های اختصاصی دستگاه های اپل در اختیار داشت”. از این رو چیزی که آشکار است این است که به گفته کوک” اپل تی وی دیگر در خصوص “کانال” ها نخواهد بود(که در گذشته بود)”، در حال حاضر همه چیز در مورد آینده است و این آینده منحصرا محدود به خود دستگاه، برنامه های آن و در کل رابط کاربری کاراتر می باشد.

در حالی که به نظر می رسد تا حد زیادی رابط کاربری همان قبلی است، محتوای آن در نسل جدید تلویزیون های اپل بیشتر از قبل می باشد. کنترلر جدید تلویزیون اپل، نسبت به قبل، دارای دکمه های بیشتری و همچنین دارای تاچ پد می باشد. وجود تاچ پد به دلایل مختلفی است که دلیل اصلی آن کنترل بیشتر دستگاه و استفاده برای یوز کیس های اضافی است_یکی از این یوز کیس ها بازی می باشد. در کل قسمت قابل توجهی از ویژگی های اپل تی وی جدید، مربوط به بخش بازی است.
این نسخه از تلویزیون اپل برنامه سراسری جستجوی جهانی، از جمله آیتونز، Netflix، Hulu ، HBO، Showtime، و … را در آینده ای نزدیک، خواهد داشت. کنترل کننده صوتی نیز در آن وجود دارد، با یک قوس وقزح کوچک و دوست داشتنی صوتی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود، می توان با سیری صحبت کرد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر