;
coinex

هوآوی می گوید میت S به رنگ رز طلایی می آید

هوآوی می گوید میت s به رنگ رز طلایی می آید

محصولات جدید اپل، آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، در اواخر این ماه در چهار رنگ: نقره ای، خاکستری، طلایی و رز طلایی در دسترس خواهند بود. همانطور که می دانید، رز طلایی، به تازگی، به دنیای اپل آورده شده است و علاوه بر آن، این اولین باری است که یک گوشی اپل که از فلز ساخته شده با بیش از سه رنگ، می آید.

چندی پس از اینکه اپل، آیفون جدید خود را معرفی کرد، هوآوی چیزی در مورد چگونگی طراحی یک گوشی هوشمند رزطلایی اعلام کرد. به بیان دقیق تر، این شرکت در توییتر، اشاره کرد که میت S (که به طور رسمی اوایل این ماه در نمایشگاه IFA پرده برداری شد) “سر تا پا” به رنگ رز طلایی، می آید. این بیانیه به وضوح به این واقعیت اشاره دارد که، رنگ رز طلایی اپل، آیفون را به طور کامل تحت پوشش قرار نمی دهد، بلکه پنل جلوی آن، سفید می باشد.

البته، برخی از کاربران ممکن است رویکرد اپل را ترجیح می دهند، اما هوآوی تنها برای این نکته که میت S در این نسخه رنگی بهتر از آیفون 6S و آیفون 6S پلاس عمل می کند، این نکته را بیان کرده است، در حالی که ممکن است اصلا مهم نباشد، ولی اینکه هوآوی قصد دور زدن اپل را دارد، جالب و با مزه است.

گذشته از داستان رنگ میت S، اگر شما با آن آشنایی ندارید، باید بگوییم این فبلت ۵.۵ اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی، خود را در کنار آیفون ۶ پلاس و وان پلاس ۲ می بیند. پردازنده ی هشت هسته ای Kirin 935، رم ۳گیگابایتی، ۶۴/۳۲ حافظه ی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه و باتری ۳۰۰۰ mAh دارد. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل می باشد .این گوشی را می توان هم تراز با وان پلاس ۲ قرار داد اما در مقایسه با اپل و ال جی و سامسونگ در سطح پایین تری قرار دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر