;
coinex

لومیا 950 XL و لومیا 950 مایکروسافت، 10 اکتبر عرضه می شوند

لومیا 950 XL و لومیا 950 مایکروسافت،  می توانند در 10 اکتبر عرضه شوند

طی یک ماه گذشته، گزارشاتی دادیم مبنی بر اینکه که مایکروسافت برای اولین بار گوشی های هوشمند ویندوز 10 خود را در ماه اکتبر اعلام خواهد کرد. انتظار می رود نام این گوشی های جدید ویندوز ۱۰، لومیا ۹۵۰ با نام مستعار تامکن (Talkman) و لومیا ۹۵۰ XL با نام مستعار سیتی من(Cityman) باشد. و همچنین هر دو لومیا به گوشی های رده بالا منتسب شده اند.
در حال حاضر بر اساس گفته evleaks@ (که در پرده برداری از اخبار عرضه بسیاری از دستگاه ها قبل از رسمی شدن آن، معروف است)، این گوشی های جدید، 10 اکتبر عرضه می شوند.
معمولا، “عرضه” به این معنی است که دستگاه برای فروش آماده است، اما اکنون مشخص نیست که ما باید انتظار داشته باشیم که لومیاهای جدید، از 10 اکتبر، برای خرید در دسترس باشند، و یا 10 اکتبر، زمانی است که مایکروسافت این گوشی ها را معرفی می کند. البته، مایکروسافت می تواند معرفی و عرضه آنها را در همان روز انجام دهد. ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که لومیا 950 XL و لومیا 950 از فلز ساخته شده اند، اما به نظر می رسد که چنین نیست. در عوض، این گوشی های هوشمند به احتمال زیاد از پلی کربنات ساخته شده اند – ماده ای که کاربران قدیمی لومیا بیش تر با آن آشنایی دارند.
همانطور که از نام آن پیداست، به نظر می رسد لومیا 950 XL بزرگتر از لومیا 950 باشد، در واقع لومیا 950 XL شامل صفحه نمایش 5.7 اینچی Quad HD، اسکنر آیریس (iris)، یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 810 و یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی می باشد. از طرفی لومیا 950 کوچکتر، دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی Quad HD ، پردازنده شش هسته ای اسنپ دراگون 808 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. گفته می شود که هر دو گوشی های هوشمند آینده مایکروسافت، مجهز به دوربین عقب 20 مگاپیکسلی PureView و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی هستند.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که لومیا 950 XL و لومیا 950 از فلز ساخته شده اند، اما به نظر می رسد که چنین نیست.

این گوشی های هوشمند به احتمال زیاد از پلی کربنات ساخته شده اند

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر