;
coinex

قیمت گیر S2 و گیر S2 کلاسیک سامسونگ ممکن است بیشتر از اپل واچ باشد

قیمت گیر S2 و گیر S2 کلاسیک سامسونگ ممکن است بیشتر از اپل واچ باشد

در نمایشگاه IFA تعداد زیادی ساعت هوشمند از جمله گیر S2 و گیر S2 کلاسیک سامسونگ، معرفی شدند. هر چند هنوز در ایالات متحده رسمی نشده اند، اما ظاهرا در مورد قیمت گذاری آتی آن ها، اطلاعاتی وجود دارد.

سایت Best Buy کانادا، پیش فروش ساعت های گیر S2 سامسونگ را در رنگ سیاه و نقره ای به قیمت 399 دلار کانادا ( 260 پوند، 560 دلاراسترالیا )، و گیر S2 کلاسیک سامسونگ را به قیمت 429 دلار کانادا(280 پوند، 600 دلار استرالیا) آغاز کزده است. تبدیل این قیمت ها به دلار آمریکا کمی بالاتر از دلار کاناداست، البته به احتمال زیاد این قیمت گذاری نهایی نخواهد بود.
با این حال، اگر آن را با قیمت اپل مطابقت دهیم، به نظر می رسد، که قیمت آن از اپل واچ اسپورت که از قیمت 349 دلار آمریکا (299 پوند و 499دلاراسترالیا )، شروع می شود، بیشتر خواهد بود.
از نقطه نظر طراحی، گیر S2 کلاسیک، رغیب نسخه کِرود (crowd) اپل واچ است و با قاب سیاه و یک بند چرمی عرضه خواهد شد. گیر S2 نیز با یک قاب خاکستری تیره و بند خاکستری تیره و یا با قاب نقره ای با بند سفید عرضه می شود.
بین این دو ساعت هوشمند سامسونگ، به جز ابعاد و اندازه باتری، هیچ تفاوت فاحشی وجود ندارد، که باتری بزرگتر هم مربوط به مدل گیر S2 3G می باشد.
سِری ساعت های هوشمند گیر S2 در 2 اکتبر(10 شهریور) در کانادا در دسترس خواهد بود. به زودی قیمت گذاری جهانی، به همراه تاریخ انتشار آن اعلام می شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر